Time flies when you are having fun…

Het is al bijna een maand dat ik hier ben.. De tijd gaat zo snel. Er is hier ook steeds zoveel te doen, zoveel kinderen, veel ambiance. Vorige vrijdag is het echter fout gelopen. Het was al enkele dagen dat Aziz heel onbeleefd was tegen de kinderen, kinderen die weenden en hij dan zei tegen hen, ben je een baby of wat is het met jou. Maar echt op een heel onbeleefde manier. Ik heb mijn best moeten doen om de kids bij ons te houden, want het is echt een hechte groep en doe je zo tegen een, dan gaan ze allemaal boos zijn en niet leer komen. Ik daarentegen praat eerst met de kids in plaats van er tegen te roepen. Ik ben nu eenmaal animatrice en ik ben hier om de kids een toffe tijd te geven, niet om hun te straffen. Wel vrijdagavond was Aziz terug uitgevlogen tegen een van de kids en ik was bij hem.om te vragen waarom hij aan het wenen was. Gevolg, plots begint Aziz te roepen tegen mij dat ik altijd de lieve ben met de kids en dat ik geen gezag heb en dat als ik er ben de kids enkel maar dommigheden doen… Ja voor mij was dat wel de druppel na een hele week vechten en toch maar niets tegen de chef zeggen. Gevolg ik ben beginnen wenen. De kids waren al allemaal bij mij komen zitten en iedereen was mij aan het troosten.. Ik vlug mijn tranen gedroogd en meneer de verantwoordelijke gewoon de rug gekeerd. Hij belde meteen de baas, want oh hij doet nooit iets fout. Niet mijn probleem en de chef is ook nooit met mij kopen praten dus ik sta recht in mijn schoenen. Gelukkig was zaterdag zijn vrije dag en zondag mijn vrije dag dus heb ik hel twee dagen niet moeten zien. In de tussentijd waren er wel tal van ouders die mij kwamen zeggen dat ze kun kinderen niet meer in de maxiclub gingen steken met hem.. Ik had deze morgen dan ook schrik voor wat er ging komen.. Maar’, meneer is weg uit de maxiclub en doet nu de miniclub. Gevolg, Tito en ik zijn nog met 2! Jeej! Veel beter. Het was deze morgen al 10keer zo tof. De chef hier vertrouwt ook echt wel op mij, want dit betekent ook veel meer verantwoordelijkheid. Ik ben er namelijk altijd, ik werk altijd met de kids, want Tito moet ook de shows doen en die is er dus tussen de middag en ’s avonds niet. Voor mij geen probleem, na de voorbije 2 jaar weet ik wel wat te doen!
Mijn kids zijn de beste en ik heb nog geen moment spijt gehad dat ik met de oudsten werk.
Gisteren zijn Celine en ik gaan shoppen. Deze keer naar de nieuwe Europese kant waar ze winkels zoals bij ons hebben. Het waren nog steeds solden dus toch wel wat koopjes gedaan!
Deze avond heb ik met Emilie afsgesproken. Ze is in Marokko dus zie ik haar deze avond.
Morgen is de Ramadam eindelijk gedaan… Marokko moet ook weer speciaal doen, in alle andere landen is het vandaag gedaan laar hier pas morgen. Ik ben benieuwd of we een groot feest gaan krijgen..

20140728-140158.jpg

20140728-140150.jpg

20140728-140145.jpg

20140728-140137.jpg

4 Comments

  1. Hey Laura!
    Natural born animatrice ben jij! Laat je niks anders wijsmaken.
    Geniet er nog van!
    Groetjes!

  2. Hey Laura, Ik was jammer genoeg al te oud voor de maxi club🙂, maar mijn zus Lotta spreekt hier thuis in België nog altijd met veel lof over jou! Nog veel plezier daar! X Sarah

Geef een reactie

