100_4546

Lachen, wenen, friends, fun : The ALL IN experience!

Lieve vrienden,

Het is hier zo druk dat ik echt nog geen tijd gehad heb om te bloggen!
Céline en ik werken hier van 9 u tot 17u30 aan één stuk en vervolgens ’s avonds nog eens van 20u tot 23u30.
Daarna dan nog wat kletsen met gasten en met ons team. Gevolg, voor 2u liggen we hier nooit in ons bed.
We hebben wel beiden hetzelfde probleem.. Onze wekker moet wel 20 keer afgaan voor we uit ons bed kruipen ..🙂 Maar best dat we hier met 2 zijn, want anders zou het mooi worden!

Vorige week hebben we van onze chef complimenten gekregen.. Met de maxiclub (ik, Tito en Hazis) zijn we DE nummer 1 in Marokko! De chef geeft blijkbaar niet veel complimenten, maar hij was heel enthousiast!
De kids zelf zijn ook heel enthousiast, als je ze ’s avonds tijdens de show hoort roepen, kippenvel!

Maandag had het team een hele vuurshow voorbereid.. Ik was SPRAKELOOS! Zoiets heb ik nog nooit gezien. En dat door animatoren en niet door mensen die dagelijks met vuur bezig zijn! Echt ik kon alleen maar zeggen chapeau!
Céline en ik zaten wel met een klein hartje te kijken, bang dat er iets zou mislopen en Tito en Soufiane hebben wel hun hand verbrand.. Toch geen lachertje!

Ondertussen heb ik hier ook al zonne-allergie gehad.. Gevolg, ik mocht 2 dagen niet in het water en in de zon.. Probeer dat maar eens wijs te maken aan kinderen van 10 jaar. Dag 1 is het mij niet gelukt, ze hebben mij gewoon in het water gesmeten. Dag 2 is het gedeeltelijk gelukt. Ondertussen is het wel al beter en kan ik gewoon terug normaal doen.

Het team hier heeft ons echt wel volledig geaccepteerd. s’Avonds moeten we altijd mee op het podium en worden we ook voorgesteld en meestal moet ik ook alles in het Nederlands zeggen voor de Nederlandstaligen hier.

Ja het is de eerste keer dat we zo opgenomen worden!
We zijn wel blij dat we hier met 2 zijn, want anders zou het hier wel soms eenzaam zijn! We zien mekaar echt wel niet veel, maar we denken hetzelfde! Gelukkig maar!

Soit!
Ik ga nog een beetje slaap inhalen (een uurtje of zo)

Tot de volgende!

Bekijk zeker de foto’s op : https://www.facebook.com/ThomasCookJuniorClubAgdal

 

Bisous! xx

Geef een reactie

