100_4465

Just know again why I love this!

Vandaag was het een lange dag! Van 9 tot half 6 doorlopend met de kids bezig geweest en ik weet niet wat ze hadden, maar luisteren was precies niet hun sterkste kant. Maar ja wat wil je nu, ze hebben allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en dus moeten ze natuurlijk praten en alles vertellen. Ondertussen heb ik al 7 Vlaamse kindjes gevonden ook! Lang niet slecht zou ik zeggen!
Vandaag Olympische dag, deze morgen zijn we begonnen met de kindjes te shminken! Ik maakte tijgertjes, Haziz doodshoofden.
Deze morgen hebben we eerst estafettes en minigolf gedaan. Olympische spelen vinden de kids altijd leuk! Na het eten (voor de kids toch) was het dan even tijd voor een filmpje en een beetje origami. Deze middag hebben we dan allerlei wedstrijdjes in het water gedaan! Veel ambiance was er zeker en vast!
Deze avond mogen de kids ook tot 23u bij ons blijven, het zal nog wat worden!  Ik ben al benieuwd. Samen met Haziz en Tito heb ik een schattenjacht in mekaar gestoken, dus het wordt nog wel tof! 
Met de oudere kindjes werken is echt wel mijn ding, de meesten doen dat niet graag, maar ik vind het echt super! Je kan er al is wat meer mee doen, ze dagen je al eens wat meer uit, als je weet hoe er mee om te gaan is dat echt wel de max!
Er zit hier ook een hele groep Vlaamse jongens in het hotel en deze avond gaan we samen weg! Het is tof dat naast kinderen hier ook wel wat jeugd zit!

Alé de plicht roept alweer!
Ciao!
-L-

Geef een reactie

