Vive la Belgique!

3 dagen zijn we hier nu en wat we nu al hebben meegemaakt heb ik nog nooit meegemaakt. Het is al mijn 3de seizoen, maar het is de eerste keer dat ik door een animatieteam zo met open armen ontvangen word.
Gisteren hadden we al direct vergadering in de miniclub en werd al snel duidelijk wat we gingen moeten doen. Céline moet in de miniclub meewerken (4-7 jaar) in in de maxiclub (8-12 jaar) samen met Hazis en Tito. 
Toen ik Hazis voor de eerste keer ontmoette was hij nogal koeltjes en afstandelijk, maar eigenlijk is hij heel tof. Soms wel zijn eigen gedacht, maar ja we zijn nog steeds in Marokko. Tito dan is crazy🙂 Je moet er in de miniclub wel altijd zo één hebben🙂 Ook de anderen zijn supervriendelijk! We zijn hier met 25 animatoren, ik zal ze zeker nooit allemaal bij naam kennen, maar het begint toch al aardig te lukken!

Gisteravond hebben Tito en Lola (beiden van de miniclub) ons meegenomen naar Marrakech! Gewoon gezellig een terrasje doen en de stad een beetje verkennen, grappig om te zien dat ik echt nog dingen van 2 jaar geleden herkende!

Deze dag dan voor de eerste keer echt meegedraaid in de maxi club! Ik heb toch al 3 Vlaamse meisjes kunnen overtuigen om te komen, ik ben dan ook wel een beetje trots!

Deze avond is het Belgie die voetbalt, er zijn enorm veel Belgen in het hotel, dus ik denk dat het wel een toffe sfeer zal worden! Ik ben er alvast klaar voor!🙂 Noir – jaune – Rouge! Vive la Belgique! 

 

Ik ben ondertussen ook terug met de Ramadam begonnen! Dag 1 zit er bijna op en ik heb echt dorst, niet normaal! Nog een half uurtje en ik mag eindelijk drinken!! 

 

Ciao! xImage

Geef een reactie

