Ik kwam in het hotel en ik zei ‘oh’ ! #Friendswillunderstand

Dat is zo wat het eerste woord wat in mij opkomt als ik aan dit hotel denk. Van de 3 hotels die ik nu al gedaan heb is dit zonder twijfel het chicste en het grootste!
We zijn hier heel warm door iedereen ontvangen, Onze teammanager is ons op de luchthaven komen halen en heeft ons naar het hotel gebracht, daar werden we direct naar binnen geleid en kregen we een lekker drankje! Mojito, maar dan zonder alcohol, zeer verfrissend. 

Na papieren ingevuld te hebben kregen we de verantwoordelijke van de animatie te zien, niet de echte chef, want die had zijn dag vrij. Zeer toffe kerel, maar wat zijn naam was, geen idee.. Ik hoop dat ze hier naamkaartjes gaan dragen, want anders zal het weer zeer lastig worden om iedereen te onthouden!🙂
Samen konden we dan gaan ontbijten, ale ik en Celine toch, want de anderen zijn allemaal aan het Ramadammen.
Nadien kregen we een korte rondleiding, de miniclub, de maxiclub, de zwembaden, de kinderboerderij.. Ja het is hier zeker in orde en ik denk niet dat we iets te kort gaan komen!

Morgen krijgen we ook ons eigen materiaal, dus dan kunnen we er echt invliegen. De manager van het hotel hebben we ook al ontmoet en we moeten samenwerken met de clubs hier dus morgen gaan we dat eens bekijken zodat we ons programma kunnen vervolledigen!

Deze middag alvast geprobeerd een goede foto te maken voor ons infobord, het was alvast lachen geblazen! 

Foto’s vind je op onze pagina! Gewoon even liken en je kan ons de komende 2 maand volgen! 

https://www.facebook.com/ThomasCookJuniorClubAgdal?notif_t=page_new_likes

Deze avond gaan we de minidisco is gaan bekijken! We mogen alvast onze eigen liedjes er ook insteken! Part of the team, zoals ze hier zeggen!

See you! 

-L-

Geef een reactie

