Bye bye Belgium, I will miss you! ♥

Vanaf morgen is het weer zover.. De valiezen zijn (bijna) gemaakt, afscheid is (bijna) genomen..

2 maanden Marrakech, ik kijk ernaartoe met een beetje een dubbel gevoel, enerzijds heb ik er superveel zin in om er nog eens een topseizoen van te maken, anderzijds doet het me pijn hier alles achter te laten.
Het afgelopen jaar is voor mij heel veel veranderd, welliswaar in de positieve zin, want voor het eerst in de 3 keer dat ik nu al vertrokken ben, gaat het heel moeilijk worden.
De vriendschappen die de laatste 2 maand zijn ontstaan zijn zo hecht en intens dat het moeilijk wordt om zomaar salu te zeggen.. MAAAR natuurlijk is het maar 2 maand en eens terug kan het alleen nog maar beter worden!

ImageImageImageImage

Maar vanaf morgen (of ja in de loop van volgende week) kunnen jullie via de blog alles terug een beetje volgen!

Een ding staat al vast, ik ga niet alleen. Mijn partner in crime voor deze zomer wordt Céline! Het wordt zeer zeker alweer een onvergetelijke zomer!

Image

 

Ik zal niet vergeten af en toe wat zon te sturen!

 

Kusjes!! 

-L-

 

Geef een reactie

