So glad to be back!

Vertrekken naar Ecuador, was aftellen voor mij. Aftellen om te vertrekken uit Wachtebeke. Maar geloof mij, ik ben echt blij dat ik terug ben ! Terug thuis! Terug bij mijn vrienden!

Dit weekend waren het Kasseifeesten. Ik ben dinsdag om half 5 thuisgekomen en om 7u stond ik in het jeugdhuis. Van dan tot zondagavond ben ik er zo goed als constant geweest. Ondanks het feit dat ik eigenlijk moet thesissen.. :s Maar daar hou ik me vanaf nu wel mee bezig!

Het was een super hereniging met iedereen!🙂 Ik was zooo blij ze allemaal terug te zien! Ik weet nu ook dat ik hier thuis hoor en dat ik met mijn vriendjes en vriendinnetjes hier nog veel plezier zal hebben!

We mogen trots zijn op onszelf! We hebben 5 dagen Kasseifeesten overleefd zonder 1 enkel probleem! En dat is doordat we een hechte vriendengroep zijn. Soms zijn er wel eens frustraties, iedereen is moe, uitgeput, maar door er over te praten wordt het wel opgelost en staat iedereen de volgende dag er wel om te helpen!

Ik ben trots en fier dat ik deel mag uitmaken van deze bende! Op naar volgend jaar zou ik zeggen!

Love you all!

L.

PS : De komende maand zal het nu wat stiller zijn, maar deze zomer ga ik terug voor Thomas Cook werken en kunnen jullie terug alles volgen! 14 juni weet ik eindelijk waar ik naartoe ga! SPANNEND!!😀

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Geef een reactie

