Galapagos blues!

3 fantastische dagen! Vol fantastische dingen.. Dingen die ik nooit in mijn leven zal vergeten. Ik wou dat ik naar het parelwitte strand en de helderblauwe zee kon terugkeren en er voor eeuwig blijven. Geen zorgen aan mijn hoofd, gewoon gelukkig zijn met wat je rondom je ziet. Ijdele hoop jammer genoeg.

Alles wat maar kan tegenzitten heeft echt al tegengezeten. Jullie kennen al heel de historie van mijn kamer, wel dat is nog steeds niet opgelost. Ze zien me hier precies allemaal als de boeman die hier met opzet dingen verkeerd doet. Als er hier echter niemand duidelijk is met mij en mij zegt hoe het zit, kan ik ook geen problemen oplossen. Gevolg, er wordt maar achter mijn rug gepraat en gemaild en de schuld komt allemaal bij mij.. Tof is anders, echt ik ben het kotsbeu. Zo wordt er al gezegd dat ik verantwoordelijkheden ontloopt, echt dat was een mes door mijn hart. Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe hard ik hier al geprobeerd heb om wat duidelijkheid te krijgen over die *stomme* kamer. Ik heb echter het geluk niet zoals Loeka, als er een probleem is, moet ze maar een kick geven en het wordt opgelost.
Nu ja, de avond voor we naar de eilanden vertrokken, guess what  jup vlucht verlaat.. Ik zeg het je eens je het ongeluk aantrekt komt er geen eind aan. Daarenboven nog eens een grote kras op het scherm van mijn gsm ook, ja we zijn goed bezig.
Mijn gsm heeft het zelfs nu helemaal begeven. Hij leest geen sim kaarten meer, dus ben helemaal niet meer bereikbaar. I am doomed, das het enige dat ik kan concluderen.

Terug in Guayaquil moest ik alweer voor slaapplek zoeken. Normaal ging ik naar Banos, maar dat gaat niet door, wegens guess what ja problemen. Mijn vorige hostel zat vol, dus ben ik in een ander moeten inchecken. Echt ik durf hier niet buitenkomen, toen de taxi mij hier afzette is hij mee naar binnen geweest omdat er hier gewoon veel te veel volk op straat liep. Ik zit nu in mijn kamer, zonder airco en met keiluide muziek van straat, slapen zal ik dus ook niet moeten doen.
Morgen gaat Loeka met haar vrienden naar het strand en ik kan niet mee. Ben dus verplicht om voor school te werken aangezien ik hier toch niet buiten durf. Echt ik heb me lang niet meer zo slecht gevoeld, zit hier al 2uur aan een stuk te wenen.
Ik heb al veel meegemaakt in mijn jaren dat ik voor Thomas Cook werk, maar dit gaat er gewoon echt over. Het kan precies niemand iets schelen wat er eigenlijk met mij gebeur, ben hier maar precies het aanhangselke dat ook in Ecuador zit.

Soit, ik probeer de prachtige dingen van de afgelopen 3 dagen te onthouden, maar ik zou graag eens hebben dat er eens iets meezit.

Kort overzicht van wat we gedaan hebben.

Dag 1 : Baltra en Santa Cruz ; REUZENSCHILDPADDEN

Dag 2 : San Cristobal : Swimming with Sea lions and looking for red footed boobies.

Dag 3 : South-Plazas and Punta Mosquera , swimming with sharks

Dag 4 : Daphne Island

Foto’s zullen jullie op mijn facebook moeten bekijken want dat internet marcheert hier langs geen kanten..

Het was echt prachtig en gewoon onbeschrijfelijk. Ik hoop dat het zien van de foto’s jullie kan overtuigen. Het was echt zoals het je in de boekjes ziet, beter zelfs nog. Je kon zo dicht bij de dieren EN de eilanden die wij deden waren alle dieren nog in het wild. In vergelijking met de toeristische eilanden, waar je zeeleeuwen op bankjes vindt, ja dat is niet natuurlijk meer.

Geniet van de foto’s ze zijn prachtig, al zeg ik het zelf.

Tot snel, nog maar 3 keer slapen, eindelijk!

Sweet dreams.

-L-

Geef een reactie

