Stressupdate!

Stresslevel : 85%

Niet normaal, nog bijna niet meegemaakt, maar ik zit hier al de hele dag te stressen.. Mijn handen trillen, mijn maag doet niet normaal. En mijn presentatie is pas vrijdag..:/

Ik zou veel geruster zijn denk ik als ik op z’n minst tijd gehad zou hebben om het voor te bereiden. Maar het is hoe het is, dus nog steeds race tegen de klok.

Image

Ik moest voor vrijdag nog 10 tabellen samenstellen. Ik zit aan 8 van de 10. MAAR enkel de dingen die ik niet in België kan doen, staan erin dat betekent dus nog heel veel werk, want het geen er nog niet in staat is wel het meeste werk.

Maar lieve, trouwe lezers. De resultaten zijn er en ze mogen er wezen! Ik kan er nog niet veel over zeggen, want zoals jullie wel lezen heb ik nog veel werk, maar er zijn duidelijke verschillen en dat was toch de bedoeling.

Ik heb daarnet wel de opmerking gekregen van mijn begeleider dat ik er niet echt goed uitzie. Gevolgd door excuses voor het vele werk :p Stel je voor.. Ja deze nacht ook maar 5uur slaap en het zal vannacht niet veel beter worden.
Daarenboven ga ik nog eens pannenkoeken voor iedereen bakken ook, dus het wordt nog druk druk. Maar die pannenkoeken zullen mijn stress misschien een beetje doen dalen!

Nog 2 volle dagen en het zit er volledig op, de stage dan toch.. Het zijn 11 intensieve weken geweest, maar het zal toch wel een mooi resultaat zijn en stiekem ben ik toch wel een beetje trots op mezelf. Nog een thesis, publicatie en presentatie maken en we zijn volledig rond! *dat lees je inderdaad als nog een heleboel werk :p *

Volgende week lig ik toch lekker op een parelwit strand met een paar pinguïns rond mij! I’m looking forward to it! Zeker nu de tickets voor de Galapagos super duur staan, we made a great deal!

Ciao chicos! Enjoy!

 

Oh ja ondertussen maak ik ook een beetje sluikreclame! 
Mijn comeback wordt gevierd met 5 dagen superkasseifeesten! Allen daarheen zou ik zeggen, vanaf woensdag 7 mei tot en met zondag 13mei! FEEST!

https://www.facebook.com/events/553636384733183/?fref=ts

See you all! 

-L-

 

2 Comments

Geef een reactie

