Party time!

Juist wat ik nodig had! Een ferm feestje! Al was het helemaal niet zo gepland, maar niet geplande dingen zijn vaak nog de tofste!
Na amper 5uur slaap zit ik veel wakkerder in het labo dan ooit denk ik! Met een muziekje op! Ja laat die data maar komen! 
Door de problemen met de elektriciteit gisteren ga ik deze week niet al mijn stalen kunnen doen, maar als ik nu nog goed doorwerk zijn het er maandag maar 1 of 2 meer! JEEJ! Ik denk dat alles nog ok is qua tijd, niemand panikeert hier nog, dus dan zal het wel zeker! NOg 3 weken en het zit er al op!

Gisteren hadden Louise en ik met Gabby afgesproken aan Chilis! Het enige probleem was, dat wij aan de Chilis bij ons in de buurt stonden en zij aan de andere kant van de stad…
Louise en ik besloten toch maar al een speciale mojito te drinken, met bleuberry en appel, echt megalekker!
Tegen dat die op was, kwamen Gabby en haar vrienden ons halen en gingen we op cafe iets drinken.. Het cafe was gewoon iemand zijn achtertuin, echt .. Een paar stoelen, tafels en je kon er bier kopen! Echt grappig en supergezellig! Na een uurtje daar besloten we naar Thomas thuis te gaan omdat we daar ook wat muziek konden opzetten!

Eerst ,natuurlijk stoppen voor een beetje booze en dan hup naar zijn huis. Louise en ik zaten op de achterbank ons echt af te vragen waar we in godsnaam naartoe gingen. Zeker een half uur hebben we gereden voor we er waren! Dat beloofde om naar huis te gaan..

In het huis werden al snel drankspelletjes gespeeld, al waren de regels eerder elk moment verzonnen! Wel grappig, vooral omdat iedereen er nogal snel doorzat en Louise en ik waren gewoon onszelf!

Image

Enkel de half-uur-durende-migraineaanval was niet zo leuk, maar eens de lichten uitwaren was het een heel pak betern!

De jongens toonden ons ook hoe ze hier dansen in Ecuador en beloofden het volgende week in Montanita eens te showen, ben nu al benieuwd!

Tegen half 2 was het voor ons tijd om te gaan slapen, tegen dat we thuis waren was het wel half 3!

Superavond! En ik klaarwakker vandaag! Zeker toen ik mijn mail opende en ik zag dat mijn begeleider mijn thesis had gelezen! Jeej! Ik kan terug verder nu! Hop hop!

 

Sinds gisteren ken ik nu ook eindelijk de titel van dat liedje! Thanks Louise!

 

Vanavond nog richting Cuenca! Op zoek naar de letter van All you need is Ecuador!🙂

 

Hasta luego! 

-L-

Geef een reactie

