Electricity, please!

Donderdag 7h45 in het labo en juist ja, geen elektriciteit…
GC-MS werkt, dus ik zou mijn stalen kunnen runnen, MAAR warm waterbad werkt niet dus ik kan niets doen. *zucht* Hopelijk wordt het snel gemaakt, want het probleem is al sinds gisteravond 10u. Het beuje is dat bij ons in het gebouw constant een piepgeluid afgaat eens de stroom niet werkt.. Kan je het u voorstellen.. Probeer daar maar eens mee te slapen..

 

Gelukkig vanavond wel toffe plannen! Gaby vroeg of ik mee wou cocktails gaan drinken. Het is alweer superlang geleden dat ik haar nog zag, dus ben blij haar nog eens te zien!

Ondertussen is er hier ook een nieuwe meisje van België, Louise, ze gaat hier ook op het CIBE werken! Echt een toffe madam! We zijn dinsdag al samen eens op pad geweest en zijn naar Las penas gegaan. Echt ’s avonds is het daar nog mooier dan overdaag! De lichtjes maken het prachtig!

Image

We gingen helemaal tot boven tot aan St. Anna, en echt één woord : PRACHTIG!
Het was een heel gezellige avond! Morgen reist Louise ook mee met mij naar Cuenca! Zo moet ik niet alleen reizen en kan zij Ecuador al beginnen ontdekken!

IMG_5213

 

Ondertussen is het hier half 10 in het labo.. En wauw de lichten gaan aan, dus ik denk dat dat betekent dat ook mijn warmwaterbad werkt! Hiep hoi! Actie zou ik zo zeggen!

 

Aangezien mijn mama nu ook helemaal in to selfies is, sluit ik ook maar af met een selfie!

 

Bye bye!

-L-

IMG_5226

 

Geef een reactie

