Vrije tijd mag ook af en toe eens!

Dan sta je op het punt om eindelijk resultaten te hebben en daar op voor te bouwen, juist ja dan is de belangrijkste oplossing die je nodig hebt op! *ZUCHT* Maar ja, dit is Ecuador en hopelijk ga ik binnen 2 weken kunnen verder werken.
Gelukkig kan ik wel mijn samples al voorbereiden, zodanig dat zodra de oplossing er is, ik verder kan doen. Dat betekent wel enorm veel data in één keer, dus dat worden korte nachtjes.

Deze nacht heb ik ook maar 2.5uur geslapen. Ik moest en zou mijn data vandaag afkrijgen, zodat we konden beslissen wat we zouden verder doen! Dus, weinig slaap tot gevolg.

Maandag was ik wat vroeger gestopt, zodat Loeka en ik nog eens konden gaan zwemmen! Ik had ook een afspraak bij de kapper, en het resultaat mag er wezen!Image

 

Zelden heb ik een kapster zo met mijn haar bezig gezien, echt alle details en echt ik ben er blij mee. In het begin dacht ik, oh zo kort, maar nu ben ik alweer blij! Het is hier snikheet, dus kort is PERFECT!

Gisteren zijn Loeka en ik naar het leguanenpark geweest.  Ik wist niet goed wat ik me ervan moest voorstellen, maar het was fantastisch! 

Image

Ze liepen gewoon rond in het park en je kon ze aanraken. Niet, dat dat mijn bedoeling was, gewoon een foto terwijl ik er naast zat was al genoeg! Maar echt fascinerende dieren. Ik had ze nog nooit in het echt van zo dichtbij gezien. Ja de moeite.

Recht tegenover het park was een prachtige kathedraal. Een kathedraal heeft toch altijd iets fascinerend, zo een groot gebouw, prachtige glasramen. Al vind ik het echt jammer dat tegenwoordig nooit geen echte kaarsen meer gebruikt worden, maar enkel kaarsen met led-lichtjes. Anders zou ik er zeker voor het thuisfront ééntje gebrand hebben.

Image

Na het bezoekje aan de kathedraal zochten we onze weg naar Malecon, waar Loeka het geniale idee kreeg om nog eens een boottochtje te gaan maken! 
Super zeg, en prachtig met de lichtjes die één voor één oplichten in Guayaquil en Las Penas! 
Image

Ik ben zo blij dat ik dit met mijn eigen ogen kan zien. Als je Guayaquil opzoekt op het internet, dan is dit één van de eerste foto’s die je ziet. Ik weet nog dat ik het aan pepe en bomma toonde en die stonden versteld hoe mooi het was, wel in het echt is het nog veel mooier!

Na onze boottocht was het tijd om iets te eten! En wat een prachtig uitzicht hadden we vanaf de plaats waar we aten! PRACHTIG! Daarenboven kregen we er nog een beetje vuurwerk bovenop! Een perfecte dag dus gewoon! 

Image

 

Alhoewel, die liep toch niet af zoals gepland. De taxichauffeur deed heel beu. Hij ging ons voor 5 dollar naar huis brengen en aan ons huis was het plots 10 dollar. Al gauw riepen we de security man erbij en nog een aantal mensen kwamen erbij. Hij denkt omdat we toeristen zijn en niet perfect Spaans praten, dat hij er ons zomaar kan opleggen, maar zo niet hoor.

Uiteindelijk hebben we 7 moeten betalen, de snoodaard.

Morgen komen mijn vriendjes van het CIBE eten! Dus ik ga vanavond al spaghettisaus maken! Ennnn deze week ga ik pannenkoeken proberen bakken. Alles in de blender gooien en dat moet toch wel in orde komen denk ik dan!

Bye Bye! xx

Image

 

 

Geef een reactie

