Internationale vrouwendag!

Hier in Ecuador zijn de mannen nog is echte heren zie! Amai, in België kunnen ze er nog wat van opsteken. In het begin voor mij heel moeilijk en soms ongemakkelijk, maar ik zou er wel aan kunnen wennen! Steeds de deur voor je openhouden, u altijd voorlaten. AMAI!

Vandaag is het internationale vrouwendag en zoals dat in België gewoon voorbijgaat, wordt dat hier wel in de verf gezet! Van het CIBE uit hebben alle vrouwen hier een roos gekregen! Jhonny kwam ieder van ons met een big smile een roos brengen, echt fantastisch gewoon! Ook al is het zaterdag, op deze manier is het plezant werken!

Image

Al was het deze morgen wel even minder plezant. De GC-MS deed niet meer wat hij moest doen. de methode die ik nodig had, laadde hij niet meer! Zo zie je maar, apparatuur, allemaal tof en zo, maar ze moeten natuurlijk wel werken! Het probleem is echter al van gisteren bezig, blijkt nu dat de machine en de computer niet hetzelfde deden. Hoe dat mogelijk is, geen idee. Ik keek altijd naar de machine en daar was het ok, ook een les voor mij om nu beide te checken! Oh ja, de eerste week zou ik misschien compleet beginnen stressen zijn, maar er zijn wel ergere dingen dan zoiets.

Image

Go with the flow zoals ze hier zeggen!🙂
Morgen gaan we een bezoekje brengen aan de artisanale markt! Ben wel benieuwd!
Gisteren zag ik één van mijn vrienden en hij keek heel verwonderd naar mij. ‘Laura, what happened? You are not white anymore!’ Haha yes! Opdracht volbracht! Vanaf nu kan ik er naast gaan staan, ik zal niet meer opvallen als de witste van allemaal!

Ciao! En happy womenday to all the women!

-L-

Geef een reactie

