Relax!

Relax!

Hier in Ecuador kennen ze dat woord perfect! Terwijl iedereen hier rustig in de zetel zit, ben ik de enige die hier van de ene kant naar de andere kant holt.
Ademen, soms heb ik het gevoel dat ik het vergeet! Gelukkig kennen ze mij hier al een beetje en weten ze perfect wat ze moeten zeggen en doen!🙂
Hopelijk kan ik een beetje het ‘relax’ gevoel meenemen naar België! En hopelijk kan ik het hier ook nog realiseren, dan zal ik misschien wat meer slapen! :p

Vandaag voel ik me niet zo fantastisch, ik denk dat mijn bloeddruk heel laag is, want ik zit constant te draaien. Vanmorgen als ontbijt dus zout, jekkie!
Gisteren ben ik niet meer aan mijn stalen kunnen beginnen doordat de machine niet vrij was, vandaag dus heel veel werk. Ik wil graag zoveel mogelijk stalen doen zodat ik zaterdag niet heel de dag moet komen werken.
Maar ik moet gewoon, omdat ik nog zoveel werk heb. Ik zit al 2 dagen tussen de cijfertjes achter mijn computer en ik zie ze echt voor mijn ogen draaien. Gisteren ben ik gewoon moeten stoppen omdat ik het niet meer zag! Een computerjob zal toch nooit aan mij besteed zijn!

Gisterenavond met een collega van CIBE, Maria, gaan eten! Een mexicaans restaurant, echt superlekker! En een hele beroemde tennisster hier uit Ecuador tegenkomen en ja hoor, hij kende Justine Henin!

IMG_1808

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ondertussen moet ik zeggen dat ik toch al een schoon bruin kleurtje heb! En dat na 1 maand!
Na 1 maand hier heb ik ook nog steeds geen warm water in mijn douche. En dat begint wel een beetje tegen te steken. Stel je voor ’s morgens half wakker en een ijskoude douche = HEL! Ja ik hoop dat ze deze week eindelijk eens komen maken, want veranderen van kamer zit er niet in.

Btw : dit weekend de opmerking gekregen dat ik op Cameron Diaz leek. Das ook een eerste keer, maar ik voel me vereerd!🙂

Zo, mijn pauze is over, time to go back to my numbers!

FEEST!

 

Laura xx

 

Geef een reactie

