Te veel bagage,te weinig plaats.

De moeilijkste opdracht bij het op reis vertrekken is toch wel de valies maken. Het is me dan ook nog nooit gelukt om de perfecte valies te maken. Nu ook weer, mijn valiezen wegen alletwee meer dan 24kg.. EN, nog niet alles zit erin. Wetende dat ze beiden niet meer dan 23kg mogen wegen, heb ik dus nog wel wat werk.. Mijn grootste hoop is altijd dat ze de handbagage niet wegen, want die weegt ook alweer meer dan 12kg..

Voor de rest denk ik dat alles wel klaar is om te vertrekken. Nog afscheid nemen van de grootouders en we are ready to go.

Morgen vertrekken we om 10u15 van schiphol. Hier thuis dus om kwart voor 6 vertrekken! Het zal pieken worden, zeker omdat we pas om half 1 ’s nachts (18u30 plaatselijke tijd) in Ecuador toekomen. Gelukkig zal er ons wel iemand komen ophalen en naar ons verblijf brengen! Dat ziet er alweer fantastisch uit! 

Poging nummer 10 dan maar om de juiste valies te maken!

Toedeloe! 

Laura

Geef een reactie

