Gepakt en gezakt!

Amai, het heeft zijn moeite gekost, maar de valiezen zijn gepakt. Ik hoop dat ze de handbagage niet gaan wegen, of het zal wel betalen worden! Al heb ik mijn back up plan. Mama en papa houden de helft uit mijn bagage vast en ik ga vlug alles inchecken, ook handbagage, en hoppa nadien steken we er alles terug in. Strak, al zeg ik het zelf!

Loeka heeft maar liefst 4 valiezen en 1 kist. Ik zie ons daar al in Ecuador toekomen,het zal wel weer een lachertje worden! Als de douane daar ook zo moeilijk zal doen als in Djerba komt het snor! Gelukkig hebben we deze keer wel papieren en bewijzen! Fingers crossed!

Mijn vriendinnen van ’t Unief gaven me toffe cadeau’s voor m’n vertrek! een er van was nagellak in de kleuren van de vlag van Ecuador. Mijn missie dus nageltjes in de Ecuadoriaanse vlag! En mission accomplished! Zie hier het resultaat :Image

De volgende zal van in Ecuador zijn!

Adios! 

Laura

Geef een reactie

