Vrije dag! 25-08

Eindelijk nog eens uitslapen! Alhoewel, deze morgen om 7u moeten opstaan om mama en papa uit te zwaaien. De bus was meer dan een half uur te laat, ik zat aan de receptie gewoon te slapen! Toen ze vertrokken waren ben ik vlug teruggekropen. Tegen 14u belde Waddah mij en ben ik samen met hem en Vanessa in een 75 jaar oud restaurant gaan eten in Midoun. Lekkere pasta! Jammie, en voor nog geen 5 dinar, met een cola bij! Zo goedkoop! Daarna nog vlug naar de Carrefour geweest en dan terug naar het hotel. Waar ik gewoon maar wat geluierd heb.. Mijn valies al eens opengelegd, want ik vrees dat ik toch op het einde van de week naar huis zal moeten. Alhoewel, Dhau heeft mij gezegd dat er geen vrije vluchten meer zijn, dus ik heb een beetje hoop!
Tegen de avond, dan samen met Waddah en Vannessa nog iets gaan eten aan de overkant van de straat. Een soort durum met kip, echt lekker! Daarna iedereen terug naar zijn eigen bedje en dodo doen. Morgen terug werkedag! Misschien wel de laatste week😦

Keep dreaming!

L x

Geef een reactie

