Tunesische dag! En Tunesisch Thomas Cook feest!

Vandaag waren het weer Hassen, Waddah en ik in de miniclub! Het is zo tof met ons drietjes, zo rustig, niemand die roept en tiert.. Je merkt wel al dat het de laatste week van de vakantie is, er zijn al heel wat minder kids, maar geeft ook eens niet.
Ik moet dringend herladen, maar heb nooit tijd om erom te gaan. Deze middag ook terug bij de kids gebleven dusja. Na mijn werk vlug kleedjes gaan kiezen bij de winkelier. Ik heb besloten er 3 te kopen, ik kon gewoon geen keuze maken. Daarna bij mijn 2 buddies nog wat gaan chillen. Tijdens het eten kreeg ik een berichtje van Farid. Hij was op weg naar Djerba en vroeg of ik nog zin had om uit te gaan. Ja ok, waarom niet. Hij zei dat hij mij wel ging bellen als hij er was. Samen met de gasten dan nog naar de show gekeken. Ondertussen had ik ook van Jana een berichtje gehad dat we morgen teambuilding hadden met TC en dat we sportieve schoenen moesten aandoen en om half 3 aan TTS staan. Meer wist ze ook niet, ok dan maar.
Na de show, Waddah gaan vergezellen. Hij was het petanquetornooi aan het organiseren. Daar heb ik dan nog tot middernacht gezeten totdat Farid mij belde. Ze gingen tegen 20na in Desperados zijn. Ok, ik vertrok dus 10na dan was ik daar niet te vroeg. Jammer genoeg toen i, daar tegen half toe kwam waren ze daar nog niet.
Stond ik daar dus buiten in mijn eentje voor een Tunesische discotheek. Hup al direct had ik een paar Tunesiërs aan mijn been. Ze waren gelukkig nog vriendelijk en waren op een normale manier met mij aan het praten. Ze probeerden wel het één en ander, maar gelukkig ben ik al meester geworden in het afblokken van zo’n dingen!
Na 10min waren ze er eindelijk! Farid pakte mij eens goed vast, ik moet zeggen na al de miserie was ik blij hem te zien. Ik had heel veel met hem gebeld, maar dat is toch nog altijd iets anders dan iemand in real life te zien. Dharma bracht me wel minder leuk nieuws.. Als alles volgens plan verliep zou ik zaterdag naar huis moeten, pff ik wil er zelfs nog niet aan denken…
Samen met Dharma, Ray en Bessem hebben we er dan nog een tof feestje van gemaakt. De champagne vloeide rijkelijk gevolgd door jägermeister en bier.. Tof! Belooft weeral een korte nacht te worden!

Sweet dreams!

L x

20130911-232933.jpg

20130911-232941.jpg

20130911-232947.jpg

Geef een reactie

