Last day 24-08

De laatste dag dat mama en papa hier zijn.
Deze morgen gezwommen, deze middag geschminkt.
Voor de allerlaatste keer kunnen ze drank smokkelen voor mijn besties. Het zal hun wel varen! Na het werk nog samen met hen geaperitiefd in de kamer. Ondanks de vele uren die we samen werken zijn we toch onafscheidelijk, ik ga hen missen!
Daarna alweer danstijd, ik had terug maar 5 minuten om mij te douchen! Oh help, elke dag is het hetzelfde! Maar ja, ik moet wat minder tetteren zeker…šŸ™‚
Na de show samen nog met mama en papa en een gast een beetje zitten keuvelen en na middernacht samen met Waddah en gasten naar Desperados gegaan.
Salim was daar ook, wat was ik blij hem te zien. Ik had hem niet meer gezien sinds hij ontslaan was. Tof om alles is te bespreken en eindelijk eens de waarheid te horen…
Tegen 4u pas terug in het hotel, het was echt een toffe avond. We zijn Dharma nog tegengekomen en Waddah heeft hem gesmeekt mij nog een beetje langer op Djerba te houden. Ik kan alleen maar hopen zeker? ..

Kus,

L. X

20130911-231006.jpg

Geef een reactie

