Piraten van de zee! 21-08

Vandaag zijn we met de piratenboot meegegaan, van Farid had ik een extra dagje verlof gekregen.
Rond een uur of 8 kwamen ze ons halen, tegen 10 uur vertrok de boot en om 11u werden we ‘gedropt’ op een ‘onbewoond eiland’ samen met nog een 2000 andere mensen. Voor mij was het Blankenberge als het goed weer was, het enige verschil was dat de mensen hier geen Nederlands praten.
Tegen 12 u moesten we dan terug in een tent zijn om te eten, dat was wel ok. Na het eten hadden ze nog animatie voorzien… Amai, dat hadden ze beter niet gedaan, want het trok op niets.
Tegen half 2 vertrokken we terug richting Houmt Souk en zo zat de tocht erop. Zeker niet de moeite dus, er was ook totaal geen ambiance op de boot, terwijl er op de andere boot wel enorm veel ambiance was.
Wij zijn ondertussen in Houmt Souk gebleven en hebben daar de soeks ontdekt, een fruitsapje gedronken en het één en ander gekocht. Tegen 5u keerden we dan huiswaarts, want ik moest om 10 na 7 al weer shminken. Eerst nog een bezoekje aan mijn 2 maatjes. Hassen had mij vandaag enorm gemist in de miniclub, dat beweerde hij toch, en ook Hannen zei mij achteraf dat het een hel was geweest. Toch tof om te weten dat je gemist wordt.
’s Avonds nog maquillage gedaan, terug een tijger gemaakt waar ik echt fier op ben! Daarna eten en minidisco, sketchavond en dan vlug nog eens naar de disco.
Alweer een toffe dag, want op de boot heb ik toch een kleurtje opgedaan hiep hoi!

ciao!

 

L. x

Geef een reactie

