Vuurwerk! Schuim! Beachparty! En geen elektriciteit! 15-07

Het is alweer 1u, ik begin te snappen waarom ik moe ben :p een beetje meer slap zou welkom zijn!
Vandaag waren het terug olympiades in het hotel. 2 teams die allerlei opdrachten tegen mekaar uitvoeren, echt fantastisch hoe heel het hotel meedoet. Normaal doen we met de kids ook olympiade, maar vandaag was het te moeilijk, we hadden te veel kleintjes dus zijn we maar in het zwembad gegaan. Ik snap sommige ouders niet, ze droppen hun kindjes af en komen een hele dag niet kijken, voor mij is het hartverscheurend. Op dit moment hebben we 2 kids van jonger dan 3 jaar. Het ene wordt als eerste ’s morgens gedropt en de ouders komen haar als laatste halen. Echt vreselijk vind ik zelf. Het andere weent de hele tijd, hoe je u kind soms zo kan achterlaten snap ik niet goed.. Misschien ligt het aan mij, maar ik wil later met mij kinderen samen op reis gaan, en als ze zelf naar de miniclub willen, geen probleem, laar dat mogen ze zelf kiezen!
De kids hebben zich toch alweer geamuseerd in het water, mij aan mij voeten voorttrekken, kopje onder duwen, op mijn rug meezwemmen,… Ja i, heb alweer wat liters water binnengekregen!
Tussen de middag alweer Ratatouille gekeken, gelukkig vind ik dat zelf een mooie film! Jens is ook nog eens op bezoek gekomen, op te kijken hoe het gaat met mij en of ik me red hier in het hotel. Geen probleem voor mij, ik weet hoe ik mijn mannetje moet staan dus alles dik in orde.
Deze middag gerepeteerd voor de show morgen. Enkel nog maar de sketches geoefend, dus morgen nog veel werk voor alle dansjes!
Deze avond had ik nog een skypedate met kleine Jade. Elk jaar is er zo wel een speciaal kind in je miniclub, dit jaar is zij dat ongetwijfeld. Als ik in België terug ben gaan we zeker afspreken!
Beachparty dan vanavond! Eerst en vooral al minidisco aan het strand! Kleine Lilia was superblij mij te zien. In her begin wou ze nooit kusjes geven, dus ging ik altijd voor haar staan ‘bisou, bisou’, en ze liep altijd weg. Nu moet ze mij nog maar zien, komt ze naar mij gevlogen om mij te knuffelen en te kussen! Geniaal gewoon! Tegen half 11 was er dan schuim overal op het strand en bal 2 minuten later geen elektriciteit meer. Wat er dan gebeurde was gewoon weg kriebelmoment, met heel het team samen begonnen we een liedje van de minidisco te zingen en allemaal samen te dansen. Creëerde een ongelofelijke sfeer en voor mij een moment dat ik niet snel zal vergeten. Om middernacht was er dan nog vuurwerk en dan hup tijd voor animatieteam om te gaan slpen. Dat was wel buiten Whadda en Hassen gerekend. Ze sleurden mij nog mee naar hun kamer voor wat te babbelen. We zien mekaar al bijna elk uur van de dag en nog zijn we niet uitgepraat.ik zal die 2 zeker superhard missen!

Beslama!
L.

Geef een reactie

