Hanengevechten in het water! 14-08

Deze morgen samen met het team ontbeten. Nu de Ramadam gedaan is mogen ze eindelijk ook ontbijten en moet ik dat niet meer alleen doen. Na alle kids terug aangekleed te hebben of beter uitgekleed en hun maillot de bain aangedaan te hebben, vertrokken we allemaal samen naar het strand! ALLO ALLO MINI ELDO… LAISSEZ NOUS LA PLACE, MINICLUB QUI PASSE… Echt schitterend om de kids dat allemaal uit volle borst te horen roepen!
Op het strand was het kajakken geblazen. Ik ontfermde mij over de kleintjes en samen sprongen we over de golven en zaten we op het op het strand te wachten tot de golven ons vol van het water kwamen maken. Kleine Tessa. Ze is nog geen 3jaar, was niet zo tuk op het water, ze zat de hele tijd op mijn schoot, maar ik was al blij dat ze niet weende. Ze ging niet in de kajak gaan, maar uiteindelijk is ze er toch samen met mij ingekropen! En leuk dat ze het vond! Na de kajak was het alweer tijd voor boogschieten en dan alweer etenstijd. De tijd gaat hier zo snel, maar dat wil enkel zeggen dat het leuk is. Na alweer de 75ste keer Ratatouille gekeken te hebben, nam ik de grote mee naar het zwembad. Het waren er maar 6 dus alleen zeker te doen. Met de grote bal konden ze zich perfect amuseren, al,heb ik ook mijn kilometertjes erachter mogen zwemmen! Toen Hassen terug was en Loeska was ook let een aantal Tsjechische kids in het water besloten we een hanengevecht te doen. Geloof mij, mijn nek doet erop dit moment nog pijn van aiiii! Maar het was wel dikke fun! Na het vier uurtje hebben we dan allemaal samen nog op de speeltuin gespeeld. Tegen 17u mocht ik vertrekken van Hannen. Elke dag nog zegt ze merci pour tous, terwijl het ook,maar mijn job is, maar ze appreciëren het hier echt dat ik hen help.
Op dat moment begon het al te overtrekken. Toen ik op mijn kamer kwam was het zo hard aan het waaien dat ik vlug alle vensters dicht deed. Overal vloog zand rond, het hotel lijkt een groot zandkasteel op dit moment. Zelfs onweer. Donder, bliksem, regen! Amai, dit had ik hier echt nooit verwacht, door dit alles was het aperitief binnen en dus ook de kindjes shminken binnen. Tegen dat het minidisco was, was het ergste over. Het was nog steeds dansen in de regen, maar dat heeft ook eens iets speciaals! Weeral iets om niet snel te vergeten!

20130815-084227.jpg

2 Comments

Geef een reactie

