Hoe slechte dagen toch super kunnen eindigen!

Vandaag een hele dag op het politiebureau gezeten. Over de details wil ik niet uitweiden, maar ik voelde me precies een crimineel. Heb dus een hele dag niet kunnen werken, maar gelukkig nam Hannen mij niets kwalijk. Ze weet dat ik in een moeilijke situatie zit en dat ik er zelf niets aan kan doen. Gelukkig was er nog minidisco om mijn gedachten te verzetten, daarvoor nog met de meisjes in de kamer giechelen en lachen over vrouwendingen. En over het leven als animatrice, dat het helemaal niet zo eenvoudig is als de jongens het hebben. Ik voel me hier echt wel thuis tussen het hele team, ze vroegen dan ook of ik na de show mee uitging! Ja tuurlijk wel, ik kon wel eens wat feesten gebruiken. Na de show, en na de disco hier vertrokken we met zijn tienen naar Desperados. Ik, Hannen, Mabroeka, Loeska, Sana, Paula, Vanessa, Hassen, Whada en Dafer. In Desperados hebben we een goed feestje gebouwd. Fantastisch het moment waarop je een van de clubdansen hoort en dan met het hele team gaat gaan dansen en iedereen je aankijkt, dan voel je je echt wel verbonden met mekaar. De band die ze met elkaar hebben is ook zo sterk, nog maar eens een bewijs dat ik graag ooit in een echt team wil gaan werken. Tegen half 3 was het tijd om terug te keren, iedereen moet morgen uiteindelijk wel weer lachen en staan springen! Eerst nog een tussenstopje maken om iets te eten, ondertussen zagen we ook nog een accident. Vluchtmisdrijf, iedereen direct uitgestapt, ik en Mabroeka blijven zitten, ik kan zo al niet tegen bloed dusja. Uiteindelijk keerde iedereen terug, het viel nog wel mee en de ambulance was onderweg. Eten dan maar, amai zoooo pikant, iedereen van hen vond het al pikant, kan je je dan voorstellen wat het voor mij was.. Goed, na nog het nodige water te drinken keerden we terug huiswaarts. Superavond! Zo mogen er nog volgen van mij!

Beslama!
L.

2 Comments

  1. amai amai, dat klinkt iets minder. Hou je goed, maar wees altijd voorzichtig, want de regels van het land – daar valt niet mee te lachen.

Geef een reactie

