Hard times..

Hier in het hotel loopt voor mij alles prima. Het team heeft mij volledig aanvaard en met de kids werken is voor mij een beetje als paradijs. Jammer genoeg is de kans groot dat Candy hier niet zal blijven en naar een ander hotel moet. Hierdoor is het voor mij een enorm stressvolle avond geweest, trillende handen, en hartkloppingen. Zo van die avonden moet je niet te veel hebben. Morgen zullen we weten wat er gebeurd,maar ik heb vooral nood aan rust. Daarom dat ik vandaag alweer vroeg op ben, het is mijn vrije dag maar desondanks ben ik om 7u opgestaan. Ik ga richting het strand zodat ik mij hoofd kan leegmaken en rust kan vinden.
Gisterochtend met de kleintjes in het zwembad gegaan. Ik had kleine Tessa bij mij, ze is nog geen 3 jaar en weent zo goed als heel de tijd. Toch heb ik haar in het bootje gekregen en is ze gestopt met wenen. Daarna nog met de grote gaan voetballen en dan alweer tijd om te eten. Frietjes en een chocolade ijsje, voedzaam en gezond noemen ze dat dan. Nadien filmpje kijken met de kids en toch een beetje proberen slapen. Hassen legt hem nog maar neer en die slaapt al, soms wou ik dat ik dat ook kon.
Na de film was het schminktijd. Weer veel tijgers en prinsessen moeten schminken. Het gaat steeds vlotter.
Dan nog een boogschietwedstrijdje en de dag zat er alweer op. Tijd gaat snel als je je amuseert.
Deze avond na de show nog tattoos moeten zetten met Hannen. Allemaal stiekem, want het is met henna en ze verkoopt ze. Als ik ze zo kan helpen om wat extra geld te verdienen vind ik dat echt niet erg.
Ondertussen is het zondagavond en Candy is vertrokken naar het andere hotel. Hopelijk houden de problemen nu eens eindelijk op.
Één ding staat vast ik sta morgen op vol nieuwe moed en om een nieuwe week er tegenaan te vliegen met de kids en ons team in de miniclub!
L. X

Geef een reactie

