Part of the team! 9-08

Boottochtje deze morgen! Manu had gezegd dat ze naar het hotel kwam, dus ik mocht niet mee. Op het strand gebleven met 3 kids en samen aan de zee gespeeld. Ondertussen geprobeerd om nog een beetje een kleurtje op te doen.. Ik ben hier nu al meer dan een maand, maar zo bruin als vorig jaar ben ik helemaal niet. Komt vooral doordat ik hier veel,minder in het zwembad zit met de kids.
Na een kleine 2u was iedereen terug van de boottocht, het was terug super geweest, maar ze hadden geen dolfijnen gezien. Tegen de middag was Manu in het hotel, ze kwam nog wat spullen halen en een babbeltje doen. Ook Jens en Dharma waren erbij. Tegen half 3 dan terug gekeerd naar de miniclub om te verder te gaan met de repetities voor de show. Candy voelt zich niet zo hoed dus is ze al een hele dag aan het slapen. Ikzelf heb ook een acuut slaaptekort, Gisteren was het poolparty en zat ik pas om 3u in mijn bed, het was immers Mabroeka haar verjaardag en daarom hebben we samen met Hannen en de jongens nog een beetje zitten babbelen en plezier maken. Deze morgen ging de wekker dan ook al pijnlijk vroeg af. Maar ik hou vast aan het vroeg opstaan en ontbijten, anders ben ik echt niet wakker.
Repetitie was weer heel hectisch, we hadden bijna 40kids dus het was lawaai alom. We doen terug een aantal toffe dansjes. Ikzelf dans ook altijd mee zo leer ik ze ook. Hannen vertrekt binnenkort immers voor een week naar huis omdat haar zus trouwt en dan staan we er alleen voor.. Gaat nog spannend worden. Het is ook elke keer weer lachen met Hannen, vorige week toen we in Midoun waren zijn we een kledingwinkel binnengeweest en de uitbater was al helemaal wie is dit en hoe noem je en bla bla bla, je kent het wel the usual talk. Nu belt hij steeds naar Hannen dat hij met mij iets wil gaan drinken en dat ze dan gratis kleedjes krijgt.. Hannen mij dus steeds maar proberen overtuigen, maar wel om te lachen natuurlijk. Ze kan blijven proberen, ik zal blijven nee zeggen :p.
Tegen 17u was de repetitie eindelijk gedaan en kwamen de ouders om de kids. Whada, Hassen, Hannen en ik zijn nog wat langer gebleven omdat we nog iets speciaals wouden doen voor het laatste nummer. Het laatste nummer is met alle kids samen en de kleintjes hebben ballonnen, de groten kaarsen. Uiteindelijk gaan er 3 meisjes vooraan staan met I love Tunisia en gaat er achteraan een bord hangen met vrede voor iedereen en vooral in ons mooie Tunesië. Het gaat wel mooi worden. Candy gaat deze avond uit eten met de chef, maar ik heb geen tijd. De show komt nu op de eerste plaats, na 2 dagen hard werk kan i, die niet missen en ze hebben mij nodig ook. Deze avond mochten we tijdens het aperitief vroeger vertrekken dan de anderen, en we mochten zelfs eens samen eten. Met ons viertjes gezellig aantafel, het is eens wat anders. Frappant wel om te zie hoe Alle kids stoppen aan onze tafel en een praatje komen doen. Tegen 20 na 8 was het verzamelen geblazen In de miniclub. Alle kids kledij aandoen, Whada en Hassen die ondertussen zot aan het doen zijn, ballonnen maten ontploffen, mensen imiteren.. Ze kunnen met hun 2 de kids echt wel entertainen! Tegen half 10 was het dan showtime! En wat fantastisch hebben ze dat terug gedaan, achter de schermen is het altijd hectisch. Kleren aan, kleren uit, dan is den helft zijn kleren zoek.. Het is soms lachen, maar soms ook stressen, vooral als er 40kinderen tegelijk aan het roepen zijn. Het laatste nummer was ook nog stressen, de kindjes moesten en een ballon vasthouden en elkaars hand, moeilijke opgave voor kleine kindjes dus heb ik ze één voor één maar geholpen. Uiteindelijk moest ik ookmet hen mee het podium op, Whada was nog bezig met kaarsen aansteken dus moest ik vertrekken, ik wist wel niet wat doen, maar soit. Hannen dirigeerde van voor het podium, Hassen legde mij uit wat ik op het podium moest doen en voila zo kwam het uiteindelijk in orde. Een mooie afsluiter! Na de show werden terug alle kids voorgesteld, net als de animatoren van de miniclub, al was kleine Hassen mij bijna vergeten! Maar dan heb ik er 3 die aan het roepen zijn dat ik er ook nog was. Op zo’n moment voel je je wel geapprecieerd, na de show heeft Hannen mij ook nog eens bedankt. Ze waarderen het wel enorm dat ik met alles meedoe en er ook altijd ben, ook al moet ik dat helemaal niet doen. Na de show werd Mabroeka nog op het podium geroepen voor haar verjaardag en iedereen van het animatieteam moest mee. Ook nu riepen Sana en Vanessa dat ik mee moest. Voor het eest in deze periode voel ik me echt deel van het animatieteam en weet ik weer dat ik ooit echt deel wil uitmaken van zo’n team, vooraan de clubdans dansen was voor mij echt wel de kroon op het werk vandaag. Ja voor mij mag het zo nog even duren, ik heb mijn draai hier helemaal gevonden. Na de show en na het opruimen riep Hannen mij nog voor een stukje taart. Amai ik denk dat ik nog bijna nooit zo’n lekkere taart heb gegeten, ze hadden ze hier niet in het hotel besteld en dat was wel te proeven! Daarna nog een discootje gedaan en nog een babbeltje bij Hassen en Whada op de kamer om de avond af te sluiten. Waardering kan veel doen met een mens, en ik voel me hier echt wel gewaardeerd. Laat het zo nog maar even doorgaan!

L. XHassen en ik! Whada en ik!

Geef een reactie

