Laatste dag smokkelen! 7 -08

Deze morgen begon het al vroeg met eten smokkelen. Ik kwam nog maar in de kidsclub en Hassen zei, oh Laura toe ik heb honger. Wil je beignets gaan halen, dus hoppa ik naar het restaurant beignets gaan halen. 2 voor Whada, 2 voor Hassen. En nog een koffietje ook!
Deze morgen hadden we een vijfentwingtigtal kids. Allemaal de zwemkledij aan en hop naar de zee. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel kledij aan en uit gedaan. De kids brengen altijd hun spullen mee naar de miniclub en wij moeten ze dus elke keer aan – en uitkleden. Een hele opgave elke keer weer. Op het strand was het kajaktime. De zee was enorm rustig en we konden wel 20meter ver lopen met de kids zonder problemen.. Tegen 20 voor 11 moesten Candy en ik vertrekken om Olivia te gaan uitzwaaien. Vlug nog eens salu zeggen, een dikke kus en knuffel en hups ze was vertrokken. We hadden alletwee nog een bloemetje gekregen ook. Nadien vlug de was gaan binnensteken en op naar de miniclub terug. Daar waren ze aan het boogschieten. Tegen 12u was het dan alweer tijd om te gaan eten met de kids om daarna nog maar eens naar Ice age te kijken. Ik ondertussen eten gaan smokkelen. Selim, Whada en Hassen zaten alweer vol ongeduld te wachten :p na de middag was het dan tijd om in het zwembad te gaan spelen, kk met de grote mee. Sommige mensen kunnen toch echt weinig verdragen. We waren met 2 grote plastieken ballen aan het spelen en was er daar een meneer eie daar een hele heisa rond startte want oeh het was op net hoofd van zijn kind gevlogen. Zo’n bal doet helemaal geen pijn, anders zou er daar niet mee gespeeld mogen worden en toch zo’n probleem van maken, wreed! Na een uurtje vol waterplezier was het tijd voor een feestje! Corentin werd 7 jaar en dat moest gevierd worden. Er was taart, pannenkoeken, snoepjes, koekjes, watermeloen en veel kindjes om samen te zingen. Na het feestje was het alweer 17u en tijd om te gaan. Ik had immers een skype date met jade! In het begin durfde ze niet veel zeggen, maar toen zei ze tegen haar mama en papa dat ze wegmoesten en dat ze alleen met mij wou praten. Fantastisch we hebben wel een uur zitten babbelen en Jade heeft mij al haar schoolspullen en tekeningen getoond! Een geweldig kind! Uiteindelijk moest ik wel toeleggen en haar mama stuurde mij nog dat ze aan het wenen was. Breekt mijn hart toch elke keer weer opnieuw. Ik hoop als ik terug thuis ben dat ik ze eens kan gaan opzoeken.. Ik heb haar beloofd snel nog eens te skypen. Daarna nog eens geprobeerd om met de Langelede te skypen, maar dat ging heel wat minder. Ondertussen was het al 19u en ik moest 10 na al terug gaan facepainten. Vlug douchen dus. Weeral een paar mooie tijgers en een vampier geschminkt. Minidisco was alweer bakken, op dat podium,is het echt elke keer weer bakken geblazen. Alweer een toffe dag, de tijd gaat hier veel te snel. Ramadam,is trouwens gedaan, ja had ze hier moeten zien rondspringen! Echt geniaal om te zien! Normaal morgenavond groot feest, ik ben benieuwd!
Kohlsana wanta tajeb! (Happy festival)
L.

Geef een reactie

