Piet piraat regeert! 5-08

Deze morgen een uurtje langer geslapen en maar om 9u gaan ontbijten. Pff doe ik nooit meer. Veel te veel volk, bijna geen eten meer en ja kan niet op u gemak zitten. Morgen terug om 8u komen! 30kids deze morgen in de miniclub, waaronder 17kleintjes. Candy en ik zijn bij de kleintjes in het zwembad gebleven en hebben er echte Piet piraten van gemaakt. Ze hadden een bootje, een piratenhoed en zelfs een vlag van Piet Piraat. Ze waren vertrokken voor een uur vol piratenplezier. Kleine Milan lag op het einde zelfs te slapen in de piratenboot!
Nadien zijn we allemaal samen op zoek gegaan naar alle dieren hier in het hotel. We hebben kippen,eenden, geiten, schapen, konijnen en noem maar verder op. Je zou de kids moeten zien staan kijken elke keer weer. Nadien was het tijd voor het middageten, opnieuw moesten we eten smokkelen. Nadien voor een uurtje naar het strand gegaan om eventjes rust te hebben. Gisteren op de vrije dag niet echt gehad en heb daar wel nood aan.
Na een uurtje vlug een doucheke gepakt en klaar om er terug in te vliegen. Tijd om facepainting te doen. We maakten 3 stoere piraten en ik maakte 2 tijgers en een prinses. Ik moet zeggen ze zagen er echt mooi uit! Als ik er mijn tijd voor kan nemen, kan ik er echt wel iets moois van maken.
Nadien hebben we nog een schattenzoektocht gehouden en tegen dan was het alweer half 6. Vlug nog eens naar het thuisfront skypen en alle animatoren maar roepen dat mijn mama chocolade moet meebrengen, het was wel grappig.
Deze avond was het dan terug welcome show en nadien zijn we al vlug gaan slapen. De disco zal voor vanavond zijn!
Woehoew Tunesische avond vandaag! Lekker eten dus!

Laura x

20130806-084408.jpg

20130806-084441.jpg

20130806-084455.jpg

Geef een reactie

