Maya de bij! 3-08

Vandaag is het voor vele kids de laatste dag. Morgen vertrekken enorm veel mensen naar huis en komen er heel veel nieuwe toe. Kleine Naïma en Jade gaan morgen ook naar huis, ik mag er nog niet te veel aan denken, want ik word er echt verdrietig van. Vooraleer de miniclub begon ben ik met Olivia alle tekeningen aan haar mama gaan geven. Die was heel tevreden en zelfs geëmotioneerd van de brief. Blij dat ik een kindje tevreden kon maken en dat haar mama ook tevreden was!
Jade was er deze morgen nog niet, maar toen we in het zwembad gingen spelen, kwam ze er al snel bij. Haar mama zei dat ze alleen maar met mij wou spelen en of het dan maar ok was dat ze kwam. Natuurlijk, zo’n schatje! In het zwembad was Hassen mij constant aan het bekogelen met een bal, maar de kids hebben mij hier zo graag dat zij mij verdedigden en we samen ten aanval trokken tegen hem. En hij moest er aan geloven. Water overal en ze gaven niet snel op. Echt een toffe voormiddag, heel veel lachende gezichtjes en dat is nog steeds het voornaamste.
Tijdens de middag moest ik terug eten smokkelen voor de drie musketiers hier. Aangekomen aan de miniclub deed niemand de deur open, en maar roepen en kloppen niemand die opendeed. Na een kwartier kwam Hassen tevoorschijn, hij was gaan repeteren en Khaled was bij de kids gebleven en gewoon in slaap gevallen. Haha, goed zo. Ik heb dan maar verder met de kids film gekeken, Mulan. Straks kan ik die zelf in het Frans gaan vertellen denk ik!🙂
Jade en Naïma kwamen zich terug naast mij nestelen. Wat ga ik die 2 meiden missen!
Deze middag hebben we dan een Maya de bij namiddag gehouden. We deden facepainting bij de kids en maakten er kleine bijtjes en bloemen van. Ook waren er 2 die in een kat wouden geschminkt worden. Het was enorm grappig om de kids daarna bezig te zien. Tover hen om tot een figuur en ze leven zich volledig in in hun eigen fantasiewereldje. Grappig en ik heb enorm veel gelachen. Tegen 18u zijn Candy en ik vlug naar Midoun gegaan om wat boodschappen te halen. Ondertussen hebben we ook een pizzatje gegeten,want het is visavond in het restaurant en dat is niet echt ons ding.. Maar we moesten wel gaan eten, want het was Olivia’s mama haar verjaardag. Farid had een mooie tafel gereserveerd en gezorgd voor een taart. Ze was heel blij, maar doordat we op de taart moesten wachten konden we wel de minidisco niet doen.. Jammer, want het was de laatste keer met Jade en Naïma. Maar de 2 hebben wel samen met ons naar de show gekeken. Ik beloofde hen om morgen samen te ontbijten en een crêpe au chocolat te eten.
Ik,mag nog niet aan het afscheid denken. Morgen er vroeg uit, maar een halve vrije dag..
See you soon! L. X

Geef een reactie

