Love my job! 02-08

Alweer een zalig dagje, gewoon weg fantastisch. Deze morgen ben ik alleen met Olivia in de kidsclub gebleven, de anderen gingen met de boot gaan varen, maar zij wou niet mee. Geen probleem, haar mama is morgen jarig, dus was het de ideale moment om het één en ander te knutselen. We maakten een grote poster met GELUKKIGE VERJAARDAG en kleurden wel 10 kleurplaten. Ondertussen stond de studio 100 muziek ook te spelen en zongen we liedjes mee. Heel leuk, en eens iets anders dan de gewone activiteiten. 

Nadien wachtte ik op de terugkeer van de rest. Ze bleven lang weg, er waren dan ook zeker 30 kinderen mee. Het was een superleuke tocht geweest, maar ze hadden geen dolfijnen gezien. Jammer. Tijd om te eten, doordat het al zo laat was, mochten de volwassenen ook al eten, geen gesmokkel dus vandaag.. daarna naar de film gekeken. Veel heb ik er niet van gezien, Jade lag aan mijn linkerkant, Naima aan mijn rechterkant en alletwee lagen ze te slapen, conclusie ik moest zelf ook wel slapen. Zondag vertrekken ze alletwee, ik mag er niet aan denken, de traantjes gaan vloeien en het zullen die van mij zijn!

In de namiddag was het tijd om terug te oefenen voor de kidsshow. Ik nam Tarzan en Jane voor mijn rekening nadat Hannen ferm tegen de kinderen was uitgevlogen. Ik weet dat ze heel veel stress heeft, want ze wil dat alles tot in de puntjes in orde is, maar met roepen bereik je enkel maar wenende kinderen. Als je alles uitlegt en voortoont en nog eens uitlegt en voortoont, dan komt het dik in orde. Na nog 2 keer oefenen hadden de kids het dansje terug opgepikt, en ik was er wel gerust in dat het ging goed komen!
Uiteindelijk was het een lange namiddag, Candy was er ook de hele dag niet, want ze moest in een ander hotel gaan helpen.
De voorbereiding deze avond was ook enorm hectisch. We hadden 40 kinderen, die allemaal zo opgewonden waren over de show, dat het echt een kippenhok was. Kindjes kleden, shminken, alles terug samenzoeken pff..
Maar oh wat een resultaat. Ik krijg er nog de tranen van in mijn ogen. Tarzan en Jane was super, ik danste voor de kids, riep hen wat ze moesten doen en ze deden het fantastisch. Ik was zo trots op hen, echt fenomenaal! Het liedje van K3 heb ik vervolgens ook meegedanst, de meiden hebben dat ook fantastisch gedaan en Olivia, die als enige de tekst verstaat heeft echt wel de show gestolen! Als afsluiter deden de kids samen met Hassen en Whada iets op Heal the world van Michaël Jackson, echt zo mooi. Ik had een krop in mijn keel. 40 kids in het wit gekleed samen op het podium, voor zo’n momenten doe je het gewoon. Één voor in zijn het mijn sterretjes, en ze zijn fantastich. Alle ouders waren ook enorm tevreden. Het is tof als ze tegen jou komen zeggen, goed gedaan! Zo kwam de mama van Jade mij gisteren zeggen hoe fantastisch Jade mij wel niet vond en dat ze maar over mij bleef vertellen. Als ik zo’n dingen hoor weet ik terug waarom ik hiervoor gekozen heb, de kindjes zijn alles voor mij en als zij gelukkig zijn ik ook. Toen kleine Jade mij na afloop nog een kusje kwam geven, was de avond voor mij helemaal geslaagd!
Gewoonweg in 1 woord : HAPPINESS!

Love L.Image

Geef een reactie

