1 augustus

Vandaag heb ik terug beseft waarom ik voor animatie gekozen heb. Een fantastische dag met de kids gehad en een hele leuke afsluiter. We zijn gestart deze morgen met strand games. Samen met de tieners deden we wedstrijdjes tegen elkaar. Zaklopen, water in emmers vullen en zeg maar verder.
We zijn zelfs geëindigd met het pastekspel, waarbij er twee tegen elkaar zo snel mogelijk een stuk pastek moesten opeten. Grappig zicht. Na een snelle maaltijd had ik terug de opdracht gekregen om eten te smokkelen. Een bord salade, een bord aardappelen, een bord shoarma en iets Tunesisch en een bord taartjes.
Ik had wel al op voorhand de stokbroden meegenomen, dat was net iets gemakkelijker!
Deze middag kregen we bezoek. Kurt, in België verantwoordelijk voor alles wat met de animatoren te maken heeft, was voor 20u in het land en kwam ons een bezoekje brengen! Tof om hem nog eens te zien en na een kort bezoekje beloofde hij om ‘ savonds terug te keren voor de beachparty. Wij hadden ondertussen repetitie voor de kidsshow. We gaan terug Tarzan en Jane doen ENNN ook een liedje van K3! Tof dansje, maar al moeilijk om te onthouden. Na de repetitie vlug eens de facebook checken en de kledij aandoen voor de beachparty. We moesten ook een bikini aandoen, spannend.. Minidisco op het strand was echt super! Eens iets anders, en opnieuw geen plaats om te dansen, dus stampen van hier en daar en bijna vallen. Saber zwierde mij daar in het rond dat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan!
Na de minidisco was het dan tijd voor het echte feest! Ik heb een hele avond gedanst met het animatieteam en heb me rot geamuseerd. Tegen 23u kwam een hele delegatie van Thomas Cook ons vergezellen en tegen middernacht vertrokken we richting Desperados om op het gemak nog eentje te drinken samen met Kurt,Dharma , Farid, de bass van Xperience en nog een aantal mensen.. Tof om op zo’n manier nieuwe mensen binnen bij Thomas Cook te leren kennen, en het was heel gezellig. Tegen 3u30 lagen we dan in ons bed, een korte nacht, maar het was zeker de moeite waard!
Bisou!
L.

Geef een reactie

