3 kinderen, 2 handen, 10 vingers 26-07

Een lekker omeletje, een toastje, een potje cornflakes. Niets gaat boven een stevig ontbijtje! Op die manier kan ik ook straks vol energie terug naar de kids!
Gisteren was het alweer een hectische dag. Kidsshw voorbereiden is altijd stress, maar wel tof. We hadden een twintigtal kids dus konden we wel het één en ander doen.
Les moustiques en c’est parti en niet te vergeten gagnam style, het zijn maar enkele voorbeelden.. Om 11u hadden we infomeeting met de nieuwe gasten. Vlamingen dan. Og wel en 2 kids die naar de kidsclub willen komen. Deze middag dan nog maar eens naar Rasta rocket en Mulan gekeken, de Franse films gaan steeds beter voor mij. Tof! Tegen 4u30 moesten we stoppen met werken omdat we een meeting hadden in een ander hotel met de andere animatoren. Het meisje dat in Zarzis zat is naar huis en er moet iemand anders naar daar. Omdat Candy en ik een ander concept hebben moeten wij niet gaan, maar Michel zal moeten gaan. Die was helemaal niet gelukkig, maar ze zou het moeten zien als een nieuwe kans om mensen te leren kennen. Manu vroeg achteraf of wij. Met haar konden praten dus maakten we ‘ s avonds een afspraak na de show.
Ondertussen zit ik hier met het probleem dat ik handen te kort heb. Ik heb hier3 kids Jade, Naïma en Lorène en alledrie willen ze steeds mijn hand vasthouden. Er lopen hier nog 4 andere animatoren, maar ze komen steeds naar mij. Wel grappig, dan loop ik hier door het hotel met drie kinderen waarvan er dan 2 aan elk 2 vingers hangen. Tis nogal een zicht.
De show is terug zonder problemen verlopen. Ik ben trots op al de kids! Kleine Leni heeft alweer de show gestolen door, in plaats van dood te vallen, gewoon een rondje op het podium te lopen.
Na de show was het dan tijd onze overtuigingskracht te gebruiken en wel ze luisterde wel naar mij. Ze was gekalmeerd en zag het al net een beetje beter zitten. Missie geslaagd!
Mijn ontbijtje heeft me ferm gesmaakt.vandaag is het een rustig dagje en morgen onze vrije dag! Juij!

L. x

20130727-091731.jpg

20130727-091746.jpg

20130727-091804.jpg

20130727-091813.jpg

Geef een reactie

