24 juli

Mhm! Eindelijk nog eens een ontbijtje. Al is het maar een potje cornflakes met een beetje melk, het smaakt enorm! Gisteren mijn eerste volle dag terug geweerkt!’ S morgens hadden we nog een vergadering gehad met de directeur, een enorm vriendelijke mens, ik kreeg zelf een compliment omdat ik zo vlot Frans praatte! Ja na 3weken begint het echt wel vlot te gaan, ik begin zelfs al in het Frans te denken!
Deze morgen met de kids gaan kajakken, de zee stond enorm laag vandaag. Je moest bijna 20meter gaan om toch te kunnen kajakken.. De kids vonden het natuurlijk terug geweldig. Nadien mocht iedereen ook nog eens boogschieten,,dus iedereen was tevreden.
Na het middageten was er een speciale activiteit voorzien voor de kinderen. Het jammere was dat we maar met 5 kinderen waren.. Tgoh ja, je moet met niet veel zijn om plezier te hebben! Met zijn 5 en en 4 animatoren ( ik mocht eerst niet mee, maar omdat Hassen uiteindelijk niet meeging mocht ik toch mee) vertrokken we met de speedboot. Gegild dat die kleintjes gedaan hebben! Zowel van plezier als soms is van schrik.. Al bij al zijn we toch wel een klein half uurtje op zee geweest! De moeite waard! Nadien was het alweer tijd om te eten en daarna nog vlug even minigolf te spelen.
Daarna vlug skypen met het thuisfront, ale vlug.. Het was een lange deze keer, maar soms is het eens nodig om een uitlaatklep te hebben.
Om 19u moesten we dan al terug aan het werk, shminken en tattoos geblazen. Een vlinder moeten maken deze keer en ja ik vond hem heel goed gelukt.
Daarna vlug eten.. Nog steeds brood met niet veel anders en dan alweer hupla minidisco tijd! Hassen zwierde mij zo in het rond dat ik bijna van het podium vloog en niet meer wist waar ik stond! Alweer een toffe minidisco! Daarna nog dansen, dansen dansen! Candy was al gaan slapen, maar ik ben met de rest van het team nog in de disco gebleven, ik heb de afgelopen dagen al genoeg in mijn bed gelegen! :p

Ale hup, tis al half 10 vlug nog tanden poetsen en gaan werken!

L.

Geef een reactie

