Ziek zijn en spuiten! :(

Na 2 volle dagen in mij. Bed te liggen en 3 ferme spuiten te krijgen wordt het toch wel tijd om terug buiten te komen. Met andere woorden terug aan het werk te beginnen! Hiep,hoi! Tunesische dag vandaag dus koekjes bakken! En na het koekjes bakken zwemmen met de kleintjes! Kwas wel,blij terug onder de anderen te zijn, want zo alleen in u bed liggen een hele dag is ook niet alles…
Na dan vanmiddag wat rijst en pasta gegeten te hebben, ja dat is mijn dieet want ik mag geen fruit, geen groenten en niets vettigs eten. Wat blijft er dan nog over? Juist ja vis en brood. Meer krijg ik ook wel niet binnen dusja.. Terug in mijn bedje om een uurtje te slapen en daarna defile met de kids en Arabische les. Het was echt leuk. Daarna nog met Hassen gaan pingpongen en de man van de winkel vroeg of we al kledij hadden voor vanavond. Niet dus, en we mochten van hem een tuniekje gebruiken en kregen er nog een armband bij! Toffe man seg! In ruil moeten we alleen wat reclame maken. Komt in orde! En nu zit ik hier dus met mijn Tunesisch kleed, klaar om toch de minidisco te proberen doen en eerst ja, nog wat brood te eten…

Attini boussa!
L.

20130723-190427.jpg

Geef een reactie

