Een mindere dag, maar wel een zalig einde! 17-07

Deze morgen geraakte ik bijna niet uit mijn bed, amai het is de eerste keer dat ik het hier zo lastig heb. Vanmorgen zijn we met de kids gaan kajakken op zee. Echt tof, aleja Haythem en Hassen gingen op zee met de kids, wij bleven bij de kleintjes.
En op het einde mocht ik met Hassen ook mee de boot in. Dat liep wel wat minder goed af… Theo en zijn mama waren ons gevolgd en vonden het wel eens tijd dat ons bootje kantelde! Hupla met uniform en alles het water in! Het deed nog wel eens deugd eigenlijk.. Voor mij is het immers al,dag 6 van de Ramadam dus alle afkoeling is welkom!
Na het kajakken hebben we met de grootsten nog boog geschoten.. En dan was het alweer tijd om te eten. Samen met de nieuwe jongen (ik weet echt zijn naam niet en het is niet zo’n babbelaar) met de kids naar de film gekeken. Ratatouille en nog iets over insecten, ja inderdaad, allemaal in het Frans! Difficile à comprendre!
Toen Hannen terug in de kidsclub kwam zei ze me dat ik snel naar de kamer moest, want Candy wachtte daar op mij.. Ik kon toen al weten dat er weer iets niet in orde was. En inderdaad. De manager van het hotel had naar Manu gebeld om te vragen wat wij hier eigenlijk deden, want volgens hem doen we hier niets in het hotel. Morgen wil hij met Manu en ons samenzitten en we moeten hem een planning voorleggen, want volgens hem zitten we hier enkel maar fun te maken. Oh damn ik was echt boos. En waarom kunnen die niets met ons bespreken en moeten ze alles via onze bazen regelen?
Terug in de kidsclub vertelde ik Whada wat we net vernomen hadden en hij zei meteen dat onze baas maar eens met hem moest komen praten, want dat hij wel is de waarheid zou vertellen. En echt iedereen van het team hier steunt ons. Dat voelt wel goed, ik stond echt op het punt om te beginnen wenen. We doen hier zo hard ons best, we werken veel meer uren dan we moeten werken en nog is het niet goed. Ik ben echt blij dat ons team ons op zijn minst steunt! Het zijn schatjes!
Deze middag hebben we dan met de kids agent secret gespeeld! Echt een zalig spel waarbij ze allerlei opdrachten moeten vervullen zoals een lippenstift gaan zoeken, een paar schoenen met maat 42 en zoveel meer.. Ik kan me er zelf ook volledig in uitleven! Na bet vieruurtje ben ik dan met Hassen bij de kleintjes gebleven. En hebben we minigolf met hen gespeeld. Toch grappig om hen in het spel te zien op gaan, zeker als ze weten dat de winnaar een diploma krijgt.
Tegen 17u was het weer tijd voor ons dagelijks pleziertje. Nu ze ontdekt hebben dat ik een Ipad heb, vinden ze niets leuker dan vervormde foto’s te nemen om daarna kreupel van het lachen te liggen. Echt hilarisch! We vormen echt een tof team in de miniclub! Ik hoop dat dit nog efkes mag blijven duren.
Tegen half 7 had ik een skype date met Activia. Het was vergadering en dus wel leuk dat ik ook even kon volgen. Het was tof om iedereen zijn stem nog eens te horen en iedereen nog eens (weliswaar wazig) te zien. Al was het eten en drinken dat op tafel stond wel leuker geweest als ik er ook aan kon! Tegen 10 na 7 moesten we dan alweer aan het werk! Tijd om tattoos te zetten! De kids vinden dat toch nog steeds fantastisch. Tegen 8u mocht ik dan eindelijk eten! Ook al was het terug niet veel soeps vandaag, het smaakte toch.
Minidisco was alweer zalig! Deze keer was het Hassen die me heel de tijd aan het porren was, en de kids maar lachen!
Vanavond ook al een 2de kandidaat gevonden die met me wil trouwen, het gaat hier precies nog sneller dan in Egypte..
Hahaha!
Ja ondanks alle problemen heb ik het hier echt naar mijn zin!
You just got to love it!

L.

20130718-093140.jpg

20130718-093117.jpg

Geef een reactie

