Dag 4 van de Ramadam.

Het begint al een gewoonte te worden. Niet eten, niet drinken. Wat ze me zeiden van de eerste 2 dagen zijn het moeilijkste, daarna gaat het beter is effectief waar. Voor mij is het vooral eenoverwinning op mezelf. Als ik iets wil bereiken, dan kan ik het ook echt bereiken.
Deze morgen heb ik samen met de kids waterpolo gespeeld. We waren maar liefst met 6 animatoren vandaag. Er is een nieuwtje bijgekomen. Volgens mij is hij nog heel jong. Hij is ook nog wat onwennig met de kids. Na de waterpolo was bet tijd om terug op ontdekkingstocht te gaan in het hotel. Ondertussen zag ik onze reisleider ook. Ik ging me dus maar vlug voorstellen aan de nieuwe gasten. Die waren niet zo tevreden, ze hadden 2 kids en hadden alle 4 in één bed moeten slapen… Maar de reisleider ging het wel eens aan de receptie vragen zei hi. Ondertussen was hij ook boos op mij, wij zouden in het hotel alleen maar zijn om te roddelen en te verkondigen dat hij er nooit is. Als de klanten dat zeggen, kunnen wij daar toch ook niets aan doen… Soit, ik liet het achter mij, voor mijn kids was het immers tijd om te eten. Tegen de middag kwam ik de Vlamingen nog eens tegen. Ze wouden graag de boottocht dien. Goed voor mij, dus ik stuurde naar onze reisleider en hij ging tegen 4u komen. Toen is het volledig fout gelopen. Hij is tegen Candy beginnen roepen, dat we geen respect hebben en dat we hem iet de les moeten komen lezen.. Maar hij vraagt wel aan ons om de excursies te boeken, wat hij helemaal niet mag doen. Conclusie, die mensen hun uitstap is niet geboekt, en wij hebben een hele avond telefoontjes gepleegd naar onze verantwoordelijken. Ook hebben wij het probleem van de Belgen hun kamer opgelost, terwijl dit al helemaal onze taak niet is..
Morgen komt de grote chef met ons praten, want de manier waarop de reisleider ons behandeld kan echt wel niet.
Benieuwd wat het morgen wordt.

L. X

Geef een reactie

