Quatorze juillet! 13-07

Vandaag staat heel de dag hier kn het hotel in het teken van 14juli, de nationale Franse feestdag.
Alle mensen in het hotel werden in twee teams opgedeeld. Het blauwe teal van Ayman en het rode team onder leiding van Hassen.
Veel van het gebeuren heb ik niet gezien, maar er hing een fantastisch toffe sfeer in het hotel. Alle mensen waren in de ban van de wedstrijd.
Met de kids zijn we deze morgen gaan zwemmen en gaan badmintonnen. Na het eten hebben we dan nog tatoos gezet en zijn de grootsten gaan voetballen. Daar zag ik plots een kameleon lopen. Hassen ging er direct achter aan en pakte hem vast bij zijn staart. In het begin had ik schrik van meneer kameleon, maar na een paar minuutjes ging het wel. Toch een fascinerend dier zo’n kameleon. Ik had nog nooit één van zo dichtbij gezien, laat staan dat ik er al ooit één had vastgehad. Ale, weeral een ervaring rijker. En vandaag ging mijn Ramadam ook gelijk niets. Bijna geen honger gehad! Misschien vinden velen het wel loos dat ik dat doen, maar hier hebben ze veel respect voor mij. Ik doe het vooral voor mezelf. Om te bewijzen dat als ik iets wil, ik het ook echt kan. Al denk ik niet dat ik morgen ga Ramadammen, het is mijn vrije dag, en als ik een hele dag in de zon ga liggen, dan wordt niet drinken gevaarlijk. Dus Morgen een dagje pauze.

Deze avond was speciaal voor de Franse feestdag, het diner buiten. Alle tafels stonden buiten, het buffet was buiten. Het was echt prachtig om te zien! En het zag er ook allemaal heel lekker uit! En het viel nog wel mee voor te eten! Er was heel veel fruit, dus ik kon mij laten gaan !😀
Minidisco en daarna de show. Mooie show! Het was een volledige nieuwe en zat echt heel chic in mekaar.na de show was het dan nog tijd voor een poolparty en om middernacht vuurwerk! Echt magnifiek!

Alweer een zalige dag!

L.

Geef een reactie

