Dag 2 van mijn Ramadam 12-07

 

 
Vandaag hebben we een hele dag de kidsshow voorbereid. Heb me een paar keer meten inhouden om niets te zeggen, want onze verantwoordelijke was nogal aan het roepen tegen de kids.
Ik begrijp wel dat het stresserend is, maar als je roept tegen een kind is dat het enige dat ze gaan onthouden.
Soit uiteindelijk is het ’s avonds allemaal wel goed gekomen. De show was dik in orde en ik was enorm fier op mijn kids. 
Vandaag wel een lastige dag gehad met de Ramadam. Hopelijk gaat het morgen beter. 
 
L. 

Geef een reactie

