Teambuilding with my Thomas Cook family! 10-07

 

 
Deze morgen heel vroeg opgestaan om op teambuilding te gaan met alle entertainers van Thomas Cook op Djerba. Eerst ontbijten. Toen mijn toastje met confituur op was realiseerde ik mij, oh nee het is ramadan vandaag. Helemaal vergeten, ale soit vanaf morgen beginnen we eraan! Taxi richting het hotel van jana en Michelle en vervolgens richting TTS. We waren de eersten die er waren, uiteindelijk waren we met 12 . Waaronder ook een belgian favorite, Manu en Farid natuurlijk. Allemaal samen gezellig op de bus! Na een half uurtje rijden waren we bij de startplek voor het quadrijden aangekomen. Er waren maar 8 quads dus moesten we per 2 zitten. Candy zag het niet zitten om te rijden dus heb ik dat maar gedaan. In het begin was ik echt nog El bang, vooral bochten nemen is niet echt mijn ding. Maar hoe langer we reden hoe vlotter het ging dus cv nog wel. Na ongeveer een half uurtje rijden maakten we een eerste stop aan een ondergrondse moskee. Het temperatuurverschil boven en onder de grond is echt wel enorm groot. Na nog eens 10minuten rijden maakten we een tweede stop. We hadden een ongelofelijk prachtig uitzicht. Een parelwit strand en daarachter de helderblauwe zee. ONGELOFELIJK! En vooral er was in geen kilometers iemand te zien, enkel wij. Ja Farid heeft een mooi plekje uitgekozen om ons naartoe te brengen. Met zijn allen gingen we richting de zee. Het was een eindje wandelen, maar met zo’n uitzicht en zoveel rust is niets lastig. 
Na de laatste stop dan nog een half uurtje terug met de quad om dan terug de bus te pakken naar TTS. 
Eenmaal aan de bureau aangekomen wou Farid eens met lij een Candy babbelen. En het was nogal serieus want hij deed de deuren dicht. Hij had namelijk een officiële klacht gehad van het hotel, dat we er dronken rondliepen met de gasten. Daarenboven waren we op excursie geweest en hadden we het daar bond gemaakt met de vissers. Candy en ik zaten daar alletwee met open mond te kijken. In het hotel zat zijn is wel het laatste waar ik aan denk en waar ik me mee bezig zou houden. En buiten naar Midoun gaan, hadden we nog niets buiten het hotel gedaan. Maar een geluk dat Farid ons geloofde, want voor hetzelfde geld waren we alletwee onze job kwijt. Ik weet zeker dat de verantwoordelijke van de receptie er iets mee te maken heeft, maar hij zal dan ook niets meer van mij moeten verwachten! 
Na dat dit alles uitgeklaard was, heeft Farid ons nog een lift naar het hotel gegeven. Daar vertelde Michelle ( ook een animatrice die op djerba werkt) dat ze naar huis wilde. Het zat er wel aan te komen, ze was al een paar dagen aan het klagen. Zij moet het weten, ik weet alvast dat ik hier nog niet wegwil.
Het is gewoon zoals leven in een droom. Het zijn lange dagen en ik moet veel werken, maar ondertussen heb ik alweer zoveel mensen leren kennen, daar kan echt het werk niet tegenop.
 
See you! 
L. 

Geef een reactie

