Sala malecum! 7-8/7

Sala malecum?

Het zijn 2 drukke dagen geweest, geen tijd gehad dus om te schrijven. Het is nu alweer half 1, maar ik verplicht mezelf vlug nog iets te schrijven. Gisteren hele dag voorbereid voor onze Belgische avond. ‘S middags zijn Emma en Anoek ook nog geweest om een tattootje te laten zetten! Mijn skills voor de glittertattoos ben ik nog niet verleerd, ze waren er enorm tevreden mee!
De chef van de keuken had lekker hapjes voor iedereen gemaakt. Toastjes, kaasjes, worst,… Heel lekker. Van de barman hadden we cocktails met en zonder alcohol gekregen en ijsblokjes, glazen rietjes,.. Kortom alles was aanwezig voor een tof strandfeestje. Ook hadden we de lampionnetjes opgehangen zodat dat een leuk effect zou hebben als het donker was. De chef van de receptie was echter niet zo gelukkig. Hij was heel boos zelf, terwijl het wel zijn idee was. We mochten het namelijk niet aan de kidsclub doen, dus daarom deden we het net ( zoals hij zelf voorgesteld had) op het strand. Oh ja, we hebben er ons niets van aangetrokken en gewoon ons ding gedaan. En iedereen was daar heel tevreden mee. Meer dan tevreden zelf. Het was een enorm gezellige avond en waren met een kleine 20 man. Niet slecht dus hé. We mogen wel een beetje fier zijn op onszelf!
De avond was zo al snel gezet, we zijn daarna nog allemaal samen gaan eten en minidisco gaan dansen.
Het was ook fakirshow, nog steeds vind ik dat maar iets zot en soms echt wreed om naar te kijken.
Afsluiten met een discotje en slapen rond een uur of half 2, alhoewel we kregen terug ons dagelijks bezoekje van onze animatorvriend. Ik vind het nog wel grappig, steeds als we willen slapen staat hij aan de deur.. Het is ook wel de enige die Engels praat, dus dat is ook echt nog wel eens leuk!
Om kwart na 3 dan terug moeten opstaan om Karel en Mathias uit te wuiven. En daarna vlug terug het bed in.
Wel vroeg opgestaan deze morgen omdat ik nog het één en ander wou voorbereiden voor de spelletjes.
Eenmaal dat het 10 u was, was er terug geen volk,in de juniorclub. Ik ben dan maar met de andere kinderanimatoren meegegaan en alles met hun samen gedaan. Zo heb ik nog een aantal Belgische kids gevonden, niet slecht dus. Eerst hadden we waterpolo, daarna ontdekkingstocht door het hotel. Tijdens de middag wordt er ook met de kids samen gegeten. Candy voelde zich. Iet goed, dus ging ik maar mee. Ze hadden niemand om bij de kids te blijven tijdens de middag, dus heb ik me er maar over ontfermd. Samen naar kung fu panda en glace age ( ice age in het Frans) gekeken. Geloof mij die films in het Frans kijken is echt moeilijk, ik verstond er bijna niets van. Tegen 15u was het dan terug tijd om in actie te schieten. Eerst een ping pong tornooi, daarna 4uurtje en na het 4 uurtje, schattenjacht! Het was een hele leuke dag, kwas echt blij dat ik eens iets te doen had en Whada en Selim hebben me goed opgevangen vandaag. Ik heb ook heel de dag Frans gepraat dus het kon eigenlijk niet beter. De kids vinden me ook wel leuk, donc je suis vraiment heureuse!
Tegenhet avondeten voelde Candy haar gelukkig beter en ging ze toch mee eten. Het was namelijk alweer tijd voor onze favoriete activiteit van de dag. De minidisco! Jeej!😀 deze avond was het thema trouwens black and white, het blijft echt wel iets hebben om te zien hoeveel mensen in het hotel ook de thema’s proberen volgen!
Na de show en na nig een praatje gedaan te hebben met onze gasten, was het alweer tijd om te gaan slapen. Morgen komt Farid onze verzntwoordelijke, dus alles moet in orde zijn!

Sweet dreams! X

Geef een reactie

