Day off! 6/7

Vandaag was onze vrije dag. Na een slapeloze nacht ben ik na het opstaan direct terug mijn bed ingekropen met een pilletje tegen de koppijn. Na nog een uurtje slapen was het wel al beter..
Daarna een hele middag met de gasten aan het zwembad gezeten, het mag dan wel onze vrije dag zijn, toch ben ik de hele dag bezig geweest met guest contact.. Zo ben ik met hen gaan boogschieten, gaan petanquen en heb ik met hen gesupporterd voor de waterpolo. Zo leerde ik ook ėėn van onze nieuwe gasten kennen die nog een zusje heeft dat naar onze kidsclub kan komen! Goed dus!
In de late,namiddag nog eens allemaal naar de supermarkt geweest. Het is immers Xavier en Evelien hun laatste dag. Daarna was het tijd om alweer ons op te maken. Dresscode voor deze avond elegant. Een kleedje dus. We hadden een collega van ons ook uitgenodigd. Sanne werkt hier op Djerba als reisleidster en ze kent hier zelf ook nog niet veel mensen dus vonden we het maar logisch dat we ze eens uitnodigden. Het was tof om met zijn allen samen te eten. We waren gewoonweg met 8. Ons guestcontact kan op dit moment. Iet beter zijn, dus na 1 week mogen we wel een beetje trots zijn op onszelf. Na het eten gingen we nog een munttheetje drinken en een shishake doen hier bij ons in het hotel. Daarna terug helemaal klaar om te feesten! Woehoew! En het was weeral viva belgica in de disco! Goed bezig zeg! Iedereen kijkt ook al uit naar ons Belgisch aperitiefmomentje morgen! Spannend!

L.

Geef een reactie

