Gevecht met dozen vol studio 100 gadgets!

Vannacht niet veel geslapen, rond 6u was ik al wakker doordat ons gordijn niet volledig dicht was, het dan maar dicht gedaan maar om half 8 dan maar opgestaan en een doucheke gepakt. Op de kamer hebben we zelf shampoo en douchegel in de kleuren van het hotel. Chic zeg!
Het ontbijt was ook heel lekker, zeer uitgebreid en een ruime keuze! Toch moet het voor mij allemaal niets speciaal zijn! Toastje, een beetje confituur en ik ben tevreden! Na het ontbijt was het maar eens tijd om onze medeanimatoren op te zoeken, de chief gaf ons al meteen 2 kussen, wel ja ik voel me hier al thuis. :p dan maar zelf eens onze Junior Club bekijken zeker. De sleutel moesten we bij de directie gaan halen, geloof het of niet, maar dat was een vrouw!
Onze junior club kan je eigenlijk met een strooien vergelijken, van buiten lijkt het erop en ja vanbinnen eigenlijk ook.. Er groeien zelfs bomen in, en het is niet zo groot.. We hebben geen tafels en stoelen dus het zal nog wat zoeken worden..
Dan ook maar eens al onze dozen overbrengen en opendoen, de inhoud 5kubusjes om op te zitten, mega mindy maskers, piet piraat hoeden en zwaarden, mega mindys, tobys, k3 spullen, maya de bij spullen,twister en heel veel versiering! Net nog als de gadgets voor de kids, een hoedje, buiktasje, armbandje en frisbee… Leuk wel allemaal! Al hoop ik wel dat we nog knutselspullen krijgen,want tot nu toe kunnen we niets van al onze spelletjes doen.
Meer dan dat kunnen we nu nog niet doen, we willen de club versieren, maar hebben niets van plakband dus dat zal ook niet gaan. Tijd dan maar om van de zon te genieten, daarnet onze reisleider gezien en die zei dat we tijd moesten nemen om te acclimatiseren, dus dat doen we dan ook maar door een duikje te nemen en van de zon te genieten.
Het strand hier is ook prachtig en de zee, wat een mooie blauwe kleur, echt fenomenaal! We hadden ook besloten na het eten eerst naar Midoun te rijden voor een simkaart, altijd handig als je u collegas moet bereiken. Dat was wel voor na het middageten, ook weer lekker eten! Een van onze collega’s Selmil (of zoiets, ik kan het echt slecht onthouden) kwam ons vergezellen. Tof babbeltje gehad en weer mijn Frans ferm moeten bovenhalen! Ze moeten hier lange dagen werken van 9u ’s morgens tot middernacht! Ook de kinderanimator van hier is een toffe, hij wou ons al direct helpen met gerief voor onze club dus het zal wel in orde komen!

Midoun is het stadje dat hier het dichtste bij ligt, 10min met de taxi en daar betaal je 3dinar (1,5 euro) voor.
Blijkbaar moesten we wel ons paspoort bij hebben voor een sim kaart en die hebben we nog steeds niet..

En nu maar wachten op Karel!

Eindelijk om kwart na 4 kwamen hij en Mathias hier toe. En net op dat moment de afgevaardigden van Thomas Cook. Ze kwamen kennis maken met ons en hadden nog wat spullen bij, maar nog steeds niets om te knutselen.. Ook hadden ze minder goed nieuws, omdat er zo weinig boekingen zijn zou het kunnen dat één van ons 2 naar een ander hotel moet.. Geen leuk nieuws, zeker niet nu het met het team ook begint te klikken! Pff , maar we geven niet op, vanaf morgen beginnen we met alles te versieren, al wordt dat moeilijk zonder knutselgerief.
Na het bezoekje van de verantwoordelijken nog maar eens een plons genomen in het zwembad en naar de zee geweest met Karel en Mathias. Er liggen rotsen aan het strand waardoor we een heel eind de zee in kunnen lopen.. En de zee blijft hier toch zijn fenomenale blauwe kleur hebben.. Na al dit was het tijd om te zoeken of we nu eindelijk van kamer moesten veranderen. Na veel ja’s en nee’s moest het wel. Ik vind het niet zo erg, want we mogen naar de blok waar iedereen van het animatieteam slaapt.
Ok, de kamer, oh help. Het is klein, maar dat vind ik niet erg.. Ik kan geen kleedjes ophangen dus das wel minder en de douche wel ja die heeft ook al het één en ander meegemaakt, maar na Egypte ben ik wel al wat gewoon.. Dus liever douchen in een niet zo propere douche, dan niet douchen.. Al kwam er wel geen wrm water uit, hmmm. . Soit ja ze gingen het wel proberen oplossen. Candy heeft wel bij Karel en Mathias gedoucht, tgoh ja tis niet de properste douche ooit,maar ja we zijn dan ook niet meer in België.
Na het avondeten was het tijd voor de show! Onze collega’s hadden gevraagd of we kwamen kijken, uiteraard! Maar eerst minidisco, de dansjes zijn niet moeilijk dus het zal snel gaan om ze te leren! Al hebben ze me wel een paar keer staan uitlachen :p ik lag bijna op de grond toen ik met mijn benen gekruist moest staan, haha :p maar liever dat ze lachen met mij dan wat anders!
De show dan, was ook best goed, ze kunnen allemaal ferm dansen. Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn!

Het was alweer een lange dag, tijd dus om te slapen. Net tot de vaststelling gekomen dat mijn bed te klein is (of ik te groot). Hopelijk slaap ik net iets beter dan gisteren!

Toedels!
Laura

1 Comment

Geef een reactie

