Countdown

Het begint alweer te naderen! Binnen een tweetal weken mag ik al terug vertrekken! Ik moet zeggen dat ik er enorm naar uitkijk, eindelijk war zon, zal enorm veel deugd doen! Dit jaar moeten we voor de kidsclub ook een blog bijhouden! Vind ik zelf wel tof, maar niet zo eenvoudig want alles moet ook in het frans geschreven worden! Langs de andere kant is dat weeral een manier om veel bij te leren en mijn Frans op een deftig niveau te houden!
Vooraleer we kunnen vertrekken moet er wel nog veel gebeuren. Op dit moment ben ik bezig met een draaiboek aan te leggen, zodat ik weet hoe alle series van studio 100 in elkaar zitten, dat ik daar niet met mijn mond vol tanden sta tussen die klein mannen! Nee ik zie het wel volledig zitten, het zal even wennen zijn in het begin omdat alles in thema moet zijn, maar dat is langs de andere kant ook wel weer een uitdaging!

Zo, morgen mijn laatste examen en dan kan ik me volledig beginnen voorbereiden! Woenoew!
Cheers
Laura

Geef een reactie

