Junior Club Training : Studio 100 aan de top! (8/04/2013)

Dag 2 op het (zonnige) Mallorca !

Vanmorgen hebben we kennis gemaakt met het nieuwe opleidingsteam. Heel anders dan vorig jaar, maar ja vergelijken mag natuurlijk niet.
Opnieuw hebben we veel United presentaties gezien, eigenlijk wou ik zelf ook er wel één geven. Als er één moment voor mij is dat ik het echte Thomas Cook gevoel had en United was, dan was het op Ruth haar begrafenis. Van alle kanten van België waren we toen samengekomen om een laatste keer afscheid te nemen van haar, niet alleen wij, kidsentertainers, maar ook enkele bazen en medewerkers van Thomas Cook waren daar aanwezig. Hoe je op zo’n korte tijd, we hebben mekaar tenslotte allemaal maar 1 week op Mallorca gezien, zo’n hechte band kunt creëren is echt ongeloofelijk . Op die manier is het ook eenvoudiger om het allemaal te verwerken en het een plaats te proberen geven. Dit was united voor mij, heel duidelijk.

Na de presentaties was er nog een korte fotovoorstelling van de voorbije week en daarna werd bekend gemaakt wie KIA was en wie Junior Club. Uiteindelijk zijn we nog met 7 over. Een klein groepje, maar wel leuk eigenlijk.

Image

Na onze overheerlijke maaltijd (lees weeral frieten met komkommers en iets wat op vlees lijkt) was het dan tijd voor de facepainting! Oh ja, daarvoor waren we immers naar Mallorca gekomen! Michaël en Kimberly zijn toch 2 tovenaars met verf, wat zij in no time op u gezicht kunnen zetten, ONGELOOFELIJK!
Wij mochten eerst vampieren shminken en daarna mochten we er Mega Mindy’s en Mega Toby’s van maken. Resultaat : echt creepy Mega Mindy’s. ’t Was wel een tof zicht!
Na de facepainting kregen we dan eindelijk de uitleg van Studio 100! Niemand minder dan Sven kwam ons persoonlijk de uitleg geven. Sven is het creatieve brein achter bijna alles van studio 100. Toch indrukwekkend wat die op jonge leeftijd al allemaal bereikt heeft. Alle concepten rond Studio 100 werden uitgelegd en ik zag al heel wat dingen voor mij.

2 van de concepten moeten we uitwerken en morgen voorstellen. Ik moet samenwerken met Dorien en hadden Bobo en Kabouter Plop. Ook al heb ik een hekel aan Bobo, juist daarom dat het Sven wel logisch leek dat ik er nu de liefde voor zou vinden J

Na het avondeten kregen we dan nog info over de T-shirt painting en daarna nog even de tijd om onze activiteit voor te bereiden. Met Dorien klikt het goed en we vormen een goed team, dat merk je wel snel.

Tegen 22u was het dan tijd om een stapje in de wereld te zetten. Het was immers de laatste avond van de KIA’s . Eastenders it was! De barman had speciaal voor ons al om Desperados geweest!
En een feestje dat was het zeker. Het is echt leuk dat onze trainers ook altijd mee uitgaan. De meesten zijn zelf nog animator geweest dus ze kennen het wel.  De sfeer is zo echt leuk, en je weet wel dat als er problemen zijn dat je steeds op hen kan rekenen!ImageImage

ik ben nog steeds heel blij dat ik vorig jaar de stap heb durven zetten om mij in te schrijven. En zo blij dat ik van Thomas Cook al deze kansen krijg!

Ice Ice Baby! X

Geef een reactie

