Junior Club Training dag 1 (7/04/2013)

Eerste dag op Mallorca en het is weeral wat geweest. In Brussel-Zuid aangekomen bleek onze trein naar Köln vanaf een ander station te vertrekken. En meer dan vertrek van een ander station stond er ook niet aangegeven op het bord. Candy en ik heel het station doorkruisen om toch maar een infobalie te vinden. Die gevonden te hebben bleek dat we eerst naar Luik moesten en dat de trein naar Köln ons daar ging opwachten. En geluk hadden we, de trein in Luik had meer dan een uur vertraging en wachtte echt op ons! Voor een keer hadden we geluk !  en Joke zat ook in de trein! We waren alledrie tesamen en konden verder reizen naar Köln.

In Köln aangekomen was het tijd om een hapje te eten en ondertussen de Dom van Köln eens van naderbij te bekijken (geloof me, niet de moeite om daarvoor naar Köln te gaan!).
Daarna konden we verder reizen naar de luchthaven zelf, waar we nog 3uur moesten wachten op onze vlucht. We konden wel al onze bagage afgeven en ja met 17kg had ik weer de zwaarste bagage mee (’t is maar voor 4 dagen he :p ).

Om 17u30 konden we dan beginnen boarden (na eerst nog eens goed parfum te spuiten in de tax free shop)! En rond 18u15 vertrokken we richting Mallorca. Daar aangekomen en na het terugvinden van onze valiezen konden we richting Palma Nova vertrekken! Naar ons fantastische hotel MIMOSA PARK! (grapje J )

Daar konden we inchecken en we hadden geluk dat we alledrie samen kunnen slapen. Ik moet wel in een opklapbed slapen en heb een beetje schrik dat het vannacht gaat samenklappen. Die andere 2 zijn mij toch maar aan het uitlachen.

Op het balkon, ging ik bij Candy staan en toen ik terug naar binnen ging liep het mis. Ik had het raam immers niet gezien. BAM ging het. En Candy en Joke plat van het lachen (ik ook trouwens). Ik heb tenminste voor humor gezorgd deze vakantie! Blijkbaar ben ik ook nog bijna uit de lift gevallen (mag ik van Joke niet vergeten vermelden :p ) MAAR ook Candy lag bijna met haar gezicht tegen de grond, ze had het putje in de weg naar Eastenders niet gezien J

Nu zijn we op de kamer terug, net naar Eastenders geweest. De anderen wouden niet mee want gisteren pas weggeweest.
Wij ons ferm geamuseerd en nu alweer dikke fun! Hoop dat ik toch een beetje slaap haha :p

Morgen ZWEMMEN!!!

Sweet dreams! xxImage

Geef een reactie

