Always on our mind

Het is nu een jaar geleden, een jaar geleden dat wij de kans kregen een ongelooflijk iemand te ontmoeten.
Ruth.
Een jaar geleden was ik op cursus voor Thomas Cook! Samen met een 30-tal anderen hebben wij haar leren kennen, ons Ruth, onze energieke meid die voor niets terugdeinsde en aan alles met veel plezier begon.
Helaas is de tijd dat we haar gekend hebben maar kort geweest. De dag dat het vreselijke nieuws mij bereikte zal ik nooit vergeten.
Waarom net jij? Je was er steeds weer bij als we een reunie hadden. Weet je nog die keer dat we mekaar eerst tegenkwamen op restaurant en niet veel later op café?
En steeds weer met een big smile op je gezicht.
Die zal ik nooit vergeten, helemaal nooit.
Elke dag denk ik nog aan jou, maar deze week valt me net iets zwaarder. Het is dan ook een jaar geleden dat we samen op Mallorca zaten.
Speciaal voor jou gaan we volgende week terug naar het strand en gaan we daar een laatste keer echt afscheid van je nemen!
Maar vergeet niet , je blijft voor altijd in ons hart!
Image

Ook Turky zal nooit vergeten worden.
Ik zal het er altijd moeilijk mee blijven hebben dat ik nooit afscheid heb kunnen nemen van hem.
Wie had ooit gedacht dat ik daar nooit meer de kans toe zou krijgen. ook al hebben we veel problemen gehad, hij was een zalige kerel die het wel altijd voor mij ging opnemen. Je wordt gemist!:/

 

Geef een reactie

