Day 59 (27-08)

Vandaag een hele dag bezig geweest met inventaris te maken. We hebben een lijst gekregen van hoe we juist de inventaris moeten maken. Enige probleem is wel dat mijn internet niet werkt.. -_- Om zot van te worden, ik kan dus ook niet volgen of er nog dingen veranderen in verband met mijn vertrek. Veel over en weer gebel dus met het thuisfront..

Al mijn gerief moet ik in dozen steken. 1 ding is zeker, veel zal er in de kidsclub niet meer overblijven want bijna alles is van Thomas Cook.  Aan de receptie hadden ze ervoor gezorgd dat ik dozen kreeg. Ik ga de mensen hier zo missen… En zelfs nu op mijn voorlaatste dag wil de elektriciteit niet werken… Shady zegt dat het niet meer goed komt omdat ik vertrek, ‘you are the shining light here, it’s because you go that you’re electricity won’t work anymore’ . Voila voor zo’n dingen ga ik ze hier dus enorm missen!

Deze morgen waren er veel kids in de kidsclub. Mijn franstalige en ook 5 of 6 Poolse kindjes. Ik hoop dus maar dat er iemand de kidsclub gaat opendoen als ik er niet meer ben. Heb het hen al 1000 keer gezegd dus hoop nu ook wel dat ze het gaan doen.

Na de lunch heb ik mij vlug naar het strand gehaast. Misschien was het wel de laatste keer dat ik kon gaan snorkelen dus ik moest er van profiteren. Vlug naar Hyatt gestapt en de zee was magnifiek. Buiten ik was er NIEMAND in de zee. Die rust, die stilte, dat ga ik missen in België. Ik heb er enorm van genoten ! En ik heb ook een zeemurene gezien, toch fascinerend weer elke keer opnieuw.

Deze middag dan geen kids in de kidsclub, ik vond het niet zo erg want zo kon ik mijn inventaris afmaken en mijn dozen sluiten. Probleem was wel dat er geen sleutel was en ik dus niets in het kantoor kon zetten, dan maar laten staan tot morgen he.

Toen ik mijn kamer uitkwam om te vertrekken voor te eten stond Mr Hamdi ook plots voor zijn deur. Hij was terug uit vakantie en gaf mij 2 kussen :p Haha, de anderen zouden het moeten zien, ze zouden erop slaan denk ik… Hij stond raar te kijken toen ik hem zei dat het mijn laatste dag was. En hi j vond het enorm jammer.

Na mijn laatste minidisco dan vanavond was het Tanura show. Tito was wel veel te laat. Blijft toch een rare kerel, hij gaf me zijn gsm nummer, als ik problemen had met de vlucht in Sharm moest ik hem bellen. Was ik nu toch wel niet van plan! J

Ondanks het feit dat het mijn laatste avond was ben ik toch vroeg gaan slapen. Ik heb niet zoveel met dit animatieteam dusja,…

Er was wel een mama diemij kwam zeggen dat ze het zo jammer vond dat ik wegging. Ze zei tegen mij dat ik iets speciaals heb en dat kinderen zich snel op hun gemak voelen bij mij. Haar zoon is enorm schuchter, maar ik heb hem toch in de kidsclub gekregen en heb hem toch kunnen laten meedoen met vanalles. Als mensen zo’n dingen tegen je zeggen dan krijg ik kippenvel, en ik stond daar echt met een krop in mijn keel en met de tranen in mijn ogen. Hiervoor heb ik het 2 maand gedaan en heb het mij geen seconde beklaagd.

L.

Geef een reactie

