Day 58 (26-08)

Vanmorgen het ontbijt overgeslagen, maar had wel eens goed geslapen deze nacht! Gelukkig ! Om 10u gestart met de kidsclub, enkel Zeli en haar mama waren daar voor een bandje te maken en te knutselen. Tegen half 12 zij ook vertrokken dus ik maar gewacht tot de aquagym gedaan was om la vacca mee te dansen. Het enige meisje zijn in het animatieteam betekent hier dat je wel 10 keer per dag in het water gesmeten wordt. Ik ben trouwens niet enkel het enige meisje in het animatieteam, maar gewoonweg het enige meisje dat in het hotel werkt. Ik vind het niet zo erg, ik kan hier wel mijn mannetje staan😀

Deze middag had ik een mail van mijn grote baas. Daarin stond dat ik donderdag naar huis vertrok. Het enige wat ik kon doen was wenen. Ik heb helemaal nog geen zin om naar huis te vertrekken L

Deze middag had ik geen kindjes. Geen probleem want er moest nog van alles geregeld worden. Emiel kwam en we hebben besloten dat het morgen mijn laatste werkdag is. Hij gaat mij dan woensdag tot in Nuweiba voeren en daar had Ahmed mij oppikken en naar Sharm voeren.. Het gaat plots allemaal heel snel!

Deze middag dan ook maar al mijn inventaris voor een stuk gemaakt.

Ahja het leuke is ook dat ik naar Frankfurt vlieg… dat wil dus zeggen dat ik van daaruit nog een trein naar Brussel moet nemen.. Het zullen nog een paar lange dagen worden, en met alle emoties die er dan nog bij komen kijken zal het zeker niet eenvoudig worden…

Vanavond was het fakirshow. Na de show nog in een stukje glas gelopen ook, ekkes ik moest het er daarna uittrekken, vreselijk… Maar wel toffe avond want nog eens alle dansjes gedanst!😀

L.

Geef een reactie

