Day 57

Meeting met de nieuwe mensen, eerste week dat er zoveel kids bij zijn, gewoon weg 9. Om 10 u na het dansen de kidsclub opengedaan en had een paar kindjes. Zeli, Baptist en Maxim en Yonna ook natuurlijk. Zo’n schattig kind, ik ben verzot op haar haar! En ze is zo lief ze komt altijd slapen op mijn schoot. Na een voormiddagje schilderen en bandjes maken en nog even in het zwembad gezeten te hebben, was het dan tijd om la vacca te dansen in het water. Neem dat in het water maar heel letterlijk want ik zat er met kleren en al in.

Maar het was fun, ik en Mido hebben van de eerste keer maar alle clubdansen gedanst! Was tof, wel mijn voet pijn gedaan door tegen de rand te schuren. Daarna middageten en daar werden we gevraagd om naar Mister Stephan te gaan voor een meeting.
Hij was niet zo gelukkig, hij krijgt nu meer klachten over de animatie dan met het vorige team (eerlijk ik kon een grijns voor mezelf niet onderdrukken). Vooral over de avondactiviteiten, want het is te veel hetzelfde. Maar mensen klagen ook over het feit dat er ’s middags niets te doen is, en ik kan hen heel goed begrijpen, er is ook effectief niets te doen. Er zijn ook te weinig animatoren hier, er waren er 5 plus een dj beloofd, op dit moment zijn er 3 en de dj is net toegekomen. Er zijn dus veel punten waar nog aan gewerkt moet worden zeker nu ze ook weten dat Mido deze week ook weggaat.

Om 15u dan had ik de kids beloofd minidisco in het water te doen. Dolle fun! Dat is iets dat ze echt heel leuk vinden en ikzelf vind dat ook de max! Daarna nog wat gewoon in het water gespeeld, ik had 10 kids, gewoon dus aan de kant staan en het overzicht proberen bewaren. Niet altijd even simpel, zeker niet als ze proberen om elkaar te verdrinken :p

Deze avond dan mister verkiezing, het ging normaal terug miss zijn maar er is een hele hoop franse jongens hier in het hotel dus vond het toch wel beter om mister te doen. En effectief het was beter. We hadden 5 franse deelnemers en 1 Belg, Dimitri en hij heeft gewonnen ook! Ow yeah!

Daarna op tijd in mijn bedje want nog steeds moe ik moet eens goed kunnen slapen! Maar dat zal ik wel doen als ik thuis ben ;(

L.

Geef een reactie

