Day 54 (22-08)

Vandaag Olympische dag, normaal ging ik het ontbijt overslaan, maar ik was al wakker om 8u, dus toch maar ontbeten. Vanaf nu zit Dinara ook in de kidsclub dus ik kan gewoon binnen en buiten lopen en de kids die willen meedoen kunnen meedoen. Dat waren er vandaag om te beginnen 5 en uiteindelijk 3 J

’s Morgens een bandana gemaakt en watersporten gespeeld zoals waterbasket, ringwerpen en spelletjes met waterbalonnen. Na de middag stonden dan petanque, darts en ping pong op het programma. Dat laatste was uiteindelijk niet mogelijk omdat de ping pong paletjes blijkbaar kapot zijn en het balletje is verdwenen. Dan maar met de voetbaltafel spelen.

Morgen is het blijkbaar ook Turkys verjaardag dus ondertussen nog een kaartje voor zijn verjaardag gemaakt ook.

Deze avond dan naar de winkeltjes geweest voor souvenirtjes te kopen en daarna minidisco. Mathias had tegen Glenn (een van de kids) gezegd dat hij minidisco ging doen als Glenn ook ging meedoen, zo gezegd zo gedaan. Ik had 2 grote nieuwe kindjes bij😀.

Na de minidisco dan een hapje eten, meer dan fruit was het terug niet bij mij. En dan de show, we hadden crazy mix show vanavond. Dat wil zeggen een paar dansjes, de fakir, de tanura en een paar sketches.  Daarna nog disco (we hebben dringend iemand nodig die deftig muziek kan draaien, echt op zo’n momenten mis ik Mims alleen maar meer, hij was de beste dj!) en om middernacht dan Turkys verjaardag vieren. Maar een klein verjaardagsliedje want ondertussen was er vanalles aan de hand. Dinara zat te wenen en Lorna was haar aan het troosten. En wanneer ik tussendoor naar mijn kamer ging zag ik Turky, Franco en Mido(niet onze, maar andere Mido) ruzie maken. Ook andere mensen waren er nog bij en geen idee wat er allemaal aan de hand was, probeer dat soms maar eens te volgen!

Soit, na Turky zijn verjaardag gevierd te hebben vond ik het wel tijd om te slapen! Morgen quadrijden, maar hopen dat ik het overleef!😀

L.

Geef een reactie

