Day 51 (19-08)

Kohlsana wanta tajeb! (Gelukkig feest, Ramadan is immers gedaan vandaag)

Deze morgen terug samen ontbeten om half 9, ik was al wakker en paraat voor iedereen J Ontbijt vind ik hier de lekkerste maaltijd van al de maaltijden die we hier hebben. Mijn ontbijt bestaat altijd uit 2 toastjes met confituur, een tasje karkadeh en dan nog iets van boterkoekjes. Het is ook nodig om te ontbijten anders heb ik geen energie om mij over de kids te ontfermen.

Deze nacht wel heel weinig geslapen door mijn val van gisteren, liggen is iets dat zo goed als onmogelijk is. Iedereen is gisteravond wel nog in mijn kamer komen controleren of alles in orde was met mij. Ze zijn zelf wel heel ferm verschoten. Zeker nu ik nog mank loop met mijn voet ook, ik heb het gevoel dat er een botje gebroken is of zo, mijn mama heeft het gisteren getapet en het scheelt een beetje, maar ja het blijft pijn doen. Niet meer dansen is misschien de enige oplossing, maar ik dans veel te graag.😀

Deze morgen dan met de taf taf en de kids naar het strand gegaan. Ik had 2 kindjes die meegingen, Dinarra bleef hier in de kidsclub met de andere kinderen.  Aan het strand dan wat in het zwembad daar gespeeld en tegen kwart na 12 dan teruggekeerd naar het hotel. Net in tijds voor te eten. Om 14u had ik dan mijn massage die ik nog steeds te goed had van Ruben en Eveline. Amai deugd dat dat gedaan heeft! (Behalve toen hij op mijn plaats van de val wreef :p ) Maar echt amai, terug bijna in slaap gevallen, zoveel deugd deed het.

Om 15u moest ik dan wel terug in gang schieten want de kids stonden al te popelen voor de kidsclub binnen te komen. Ik dan nog maar wat bandjes gemaakt voor iedereen. 2 van mijn kindjes, Iona en Fael, ik denk dat ze 2 en 4 zijn, zijn op de mat gewoon in slaap gevallen. Fael zat zelfs nog voor de helft vast in een puzzel! Soms heb ik echt medelijden met die kindjes, ze zijn nog zo klein, laat hen dan op zijn minst slapen tussen de middag en leg hen ’s avonds  vroeg in bed. Maar vaak lopen ze hier nog om middernacht rond, zo klein en zo laat. Het ergste was dan nog dat de ouders gewoon een foto kwamen nemen en ze ze dan gewoon lieten liggen. Om kwart na 5 heb ik hen dan toch maar wakker gemaakt, bij Iona was het geen probleem, maar Fael kregen we bijna niet wakker. Ocharme.

Na te douchen bij Karel en Mathias in hun suite nog wat gezeten met de shisha. Daarna vlug minidisco, eindelijk nog eens de oude minidisco, dank u Mido!😀

Na minidisco dan avondeten, voor mij was het overleven op fruit terug vanavond. Toen ik naar mijn kamer ging was er niets van elektriciteit op mijn kamer, dus nog naar de receptie moeten gaan en die hebben iemand dan meegestuurd. Met een simpele ‘klop’ op het juiste kastje was het probleem opgelost😀

Vroeg in mijn bedje vandaag, aleja het is ondertussen ook al middernacht terug. Mijn voet en rug doen veel pijn dus voldoende rust is belangrijk. Morgenochtend gaan lopen, dat gaat nog wat geven en morgenmiddag gaan we de berg op! Ik zou dat graag met Mims en Moody nog eens doen, maar Mido gaat mij en Karel en Mathias meenemen. Gelukkig heb ik hem hier nog, ik ga er echt alles aan doen om in oktober naar Alexandrië te gaan!

Sweet dreams

L.

Geef een reactie

